Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mój mąż jest z zawodu dyrektorem, czyli jak u Barei 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Po sukcesie pierwszej książki "Jak u Barei, czyli kto to powiedział", Rafał Dajbor powraca z kontynuacją, skierowaną tym razem na kobiety-dusze filmów Stanisława Barei. Autor przedstawia aktorki, które przyczyniły się do powstania niezapomnianych komediowych kwestii jak "Ten człowiek w życiu słowa prawdy nie powiedział" czy "Tu jest kiosk Ruchu, ja tu mięso mam!", które na stałe weszły do języka potocznego i są chętnie używane przez publicystów oraz w internecie.
Rafał Dajbor z charakterystycznym dla siebie zamiłowaniem do anegdot i wspomnień wprowadza nas w świat takich aktorek jak Zofia Czerwińska, Barbara Rylska czy Hanna Skarżanka. Każda z tych kobiet, będąca częścią filmowego dziedzictwa Barei, zasługuje na szczególną uwagę, niezależnie od tego, czy ich nazwiska są dziś powszechnie znane, czy trochę zapomniane. Ich historie to nie tylko przypomnienie dawnej świetności, ale i hołd dla nieprzemijającego wpływu na polskie kino komediowe.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Po sukcesie pierwszej książki "Jak u Barei, czyli kto to powiedział", Rafał Dajbor powraca z kontynuacją, skierowaną tym razem na kobiety-dusze filmów Stanisława Barei. Autor przedstawia aktorki, które przyczyniły się do powstania niezapomnianych komediowych kwestii jak "Ten człowiek w życiu słowa prawdy nie powiedział" czy "Tu jest kiosk Ruchu, ja tu mięso mam!", które na stałe weszły do języka potocznego i są chętnie używane przez publicystów oraz w internecie.
Rafał Dajbor z charakterystycznym dla siebie zamiłowaniem do anegdot i wspomnień wprowadza nas w świat takich aktorek jak Zofia Czerwińska, Barbara Rylska czy Hanna Skarżanka. Każda z tych kobiet, będąca częścią filmowego dziedzictwa Barei, zasługuje na szczególną uwagę, niezależnie od tego, czy ich nazwiska są dziś powszechnie znane, czy trochę zapomniane. Ich historie to nie tylko przypomnienie dawnej świetności, ale i hołd dla nieprzemijającego wpływu na polskie kino komediowe.
