Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Coaching jest powszechnie uznawany za jedną z najskuteczniejszych metod rozwoju zarówno indywidualnego, jak i organizacyjnego. Jest to strategia z powodzeniem wykorzystywana w pracy z kadrą zarządzającą oraz menedżerską. Książka "Moc coachingu" została stworzona, by wciągnąć początkujących trenerów w świat skutecznych narzędzi coachingowych. Autorami tej publikacji są doświadczeni coachowie oraz specjaliści z dziedziny biznesu, którzy opierają swoją wiedzę na praktyce zdobytej w prestiżowych instytucjach takich jak Erickson College International czy International Coach Federation.
Pierwsze wydanie tej książki stało się kluczowym wsparciem dla praktykujących coachów oraz osób uczących się tej sztuki. Autorki w codziennej pracy spotykały się z licznymi pytaniami od czytelników, które stały się inspiracją do stworzenia kolejnej edycji publikacji. Nowo wydana książka nie tylko powiększa treści z pierwszej wersji, dodając do niej dwadzieścia jeden różnych metod coachingowych oraz liczne autorskie pomysły i porady, ale również zawiera nowy, obszerny rozdział z często zadawanymi pytaniami wraz z odpowiedziami. Dodatkowo, czytelnicy znajdą tu nowe narzędzie związane z przekonaniami, które wzbogaci ich umiejętności coachingowe.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Coaching jest powszechnie uznawany za jedną z najskuteczniejszych metod rozwoju zarówno indywidualnego, jak i organizacyjnego. Jest to strategia z powodzeniem wykorzystywana w pracy z kadrą zarządzającą oraz menedżerską. Książka "Moc coachingu" została stworzona, by wciągnąć początkujących trenerów w świat skutecznych narzędzi coachingowych. Autorami tej publikacji są doświadczeni coachowie oraz specjaliści z dziedziny biznesu, którzy opierają swoją wiedzę na praktyce zdobytej w prestiżowych instytucjach takich jak Erickson College International czy International Coach Federation.
Pierwsze wydanie tej książki stało się kluczowym wsparciem dla praktykujących coachów oraz osób uczących się tej sztuki. Autorki w codziennej pracy spotykały się z licznymi pytaniami od czytelników, które stały się inspiracją do stworzenia kolejnej edycji publikacji. Nowo wydana książka nie tylko powiększa treści z pierwszej wersji, dodając do niej dwadzieścia jeden różnych metod coachingowych oraz liczne autorskie pomysły i porady, ale również zawiera nowy, obszerny rozdział z często zadawanymi pytaniami wraz z odpowiedziami. Dodatkowo, czytelnicy znajdą tu nowe narzędzie związane z przekonaniami, które wzbogaci ich umiejętności coachingowe.
