Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metodyka edukacji polonistycznej w okresie wczesnoszkolnym. Podręcznik dla studentów i początkujących nauczycieli
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta powstała z myślą o studentach pedagogiki wczesnoszkolnej oraz nauczycielach, którzy uczą się lub doskonalą w tej dziedzinie. Autorka dzieli się swoimi doświadczeniami z wieloletniego prowadzenia przedmiotu edukacja polonistyczna w ramach zintegrowanego systemu kształcenia na uczelni oraz na platformie e-learningowej. Kilka lat temu stworzyła 10-godzinny kurs online, który uzyskał akceptację władz Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie (obecnie im. Janusza Korczaka) i został włączony do tej publikacji w znacznie rozszerzonej i zaktualizowanej formie.
Podręcznik ten przedstawia wiedzę opartą na osobistych doświadczeniach autorki oraz bogatej literaturze tematycznej. Omówiono w nim różnorodne metody pracy z tekstami literackimi i dziełami sztuki, w tym muzyki i plastyki, zarówno pozawerbalne, jak i werbalno-czynnościowe oraz metody aktywizujące. Autorka podkreśla znaczenie metodyki edukacji wczesnoszkolnej skupiającej się na kształceniu literackim z użyciem metod werbalno-czynnościowych, zadaniowych i aktywizujących, które mają już ugruntowaną pozycję w dydaktyce.
W kontekście kształcenia językowego autorka korzysta z tradycyjnych metod, stawiając na ćwiczenia rozwijające sprawności językowe uczniów poprzez różnorodne zadania. Zwraca jednak uwagę, że samo nauczanie techniki czytania i pisania to za mało, by rozwinąć indywidualną, bogatą i kreatywną mowę czy umiejętności twórczego pisania. Ćwiczenia utrwalające materiał i kształtujące nawyki są ważne na początku edukacji dziecka, ale z czasem powinny stać się jedynie dodatkowymi narzędziami do opanowania nowego materiału.
Autorka przedstawia także nowe propozycje rozwoju języka ucznia, oparte na współczesnych badaniach i teoriach dotyczących wiedzy o dziecku, jego zdolnościach i funkcjonowaniu mózgu. Te innowacyjne metody są wynikiem pracy pedagogów nowatorów i prezentują świeże spojrzenie na proces edukacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta powstała z myślą o studentach pedagogiki wczesnoszkolnej oraz nauczycielach, którzy uczą się lub doskonalą w tej dziedzinie. Autorka dzieli się swoimi doświadczeniami z wieloletniego prowadzenia przedmiotu edukacja polonistyczna w ramach zintegrowanego systemu kształcenia na uczelni oraz na platformie e-learningowej. Kilka lat temu stworzyła 10-godzinny kurs online, który uzyskał akceptację władz Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie (obecnie im. Janusza Korczaka) i został włączony do tej publikacji w znacznie rozszerzonej i zaktualizowanej formie.
Podręcznik ten przedstawia wiedzę opartą na osobistych doświadczeniach autorki oraz bogatej literaturze tematycznej. Omówiono w nim różnorodne metody pracy z tekstami literackimi i dziełami sztuki, w tym muzyki i plastyki, zarówno pozawerbalne, jak i werbalno-czynnościowe oraz metody aktywizujące. Autorka podkreśla znaczenie metodyki edukacji wczesnoszkolnej skupiającej się na kształceniu literackim z użyciem metod werbalno-czynnościowych, zadaniowych i aktywizujących, które mają już ugruntowaną pozycję w dydaktyce.
W kontekście kształcenia językowego autorka korzysta z tradycyjnych metod, stawiając na ćwiczenia rozwijające sprawności językowe uczniów poprzez różnorodne zadania. Zwraca jednak uwagę, że samo nauczanie techniki czytania i pisania to za mało, by rozwinąć indywidualną, bogatą i kreatywną mowę czy umiejętności twórczego pisania. Ćwiczenia utrwalające materiał i kształtujące nawyki są ważne na początku edukacji dziecka, ale z czasem powinny stać się jedynie dodatkowymi narzędziami do opanowania nowego materiału.
Autorka przedstawia także nowe propozycje rozwoju języka ucznia, oparte na współczesnych badaniach i teoriach dotyczących wiedzy o dziecku, jego zdolnościach i funkcjonowaniu mózgu. Te innowacyjne metody są wynikiem pracy pedagogów nowatorów i prezentują świeże spojrzenie na proces edukacji.
