Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta ma na celu zwięzłe ukazanie podstawowych zasad metodologii związanych z ilościowymi badaniami marketingowymi oraz technikami analiz statystycznych. Co wyróżnia tę publikację, to bogactwo przykładów, które ilustrują nie tylko jak tworzyć typowe pytania badawcze, ale także jak korzystać z różnych metod analitycznych w ich rozwiązywaniu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta ma na celu zwięzłe ukazanie podstawowych zasad metodologii związanych z ilościowymi badaniami marketingowymi oraz technikami analiz statystycznych. Co wyróżnia tę publikację, to bogactwo przykładów, które ilustrują nie tylko jak tworzyć typowe pytania badawcze, ale także jak korzystać z różnych metod analitycznych w ich rozwiązywaniu.
