Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metodologia badań nad turystyką
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka, którą trzymacie w rękach, to drugie, znacznie przeredagowane i rozszerzone wydanie opracowania, które po raz pierwszy zostało opublikowane przez Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne w 2020 roku. Autor skupia się na fundamentalnych aspektach badań nad turystyką, koncentrując się na jej podstawach ontologicznych, epistemologicznych oraz metodologicznych. Celem tej pracy jest poprawa warunków prowadzenia badań empirycznych, które umożliwiają lepsze zrozumienie złożonej rzeczywistości turystycznej w jej różnych formach. W tym wydaniu, w porównaniu do pierwszego, dodano dwie całkowicie nowe części.
Pierwsza z nowych sekcji (rozdział 6) poświęcona jest geograficznym studiom nad turystyką, ze szczególnym naciskiem na geografia turystyki. Poruszane są tu kwestie ontologii i epistemologii w kontekście empirycznych badań nad turystyką, które są interpretowane w aspekcie przestrzennym.
Rozdział 7. natomiast podejmuje próbę zastosowania koncepcji ontologicznych Searlea do analizy ontologii i epistemologii empirycznej geografii jako złożonej nauki, obejmującej dwa różne obszary badawcze. Warto zaznaczyć, że w tym rozdziale nie poruszono tematów ściśle związanych z turystyką. Dodanie tych dwóch rozdziałów było świadomym wyborem autora, który jako geograf chciał wnieść swój wkład do dyskusji na temat metodologicznych podstaw geografii turystyki oraz samej geografii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka, którą trzymacie w rękach, to drugie, znacznie przeredagowane i rozszerzone wydanie opracowania, które po raz pierwszy zostało opublikowane przez Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne w 2020 roku. Autor skupia się na fundamentalnych aspektach badań nad turystyką, koncentrując się na jej podstawach ontologicznych, epistemologicznych oraz metodologicznych. Celem tej pracy jest poprawa warunków prowadzenia badań empirycznych, które umożliwiają lepsze zrozumienie złożonej rzeczywistości turystycznej w jej różnych formach. W tym wydaniu, w porównaniu do pierwszego, dodano dwie całkowicie nowe części.
Pierwsza z nowych sekcji (rozdział 6) poświęcona jest geograficznym studiom nad turystyką, ze szczególnym naciskiem na geografia turystyki. Poruszane są tu kwestie ontologii i epistemologii w kontekście empirycznych badań nad turystyką, które są interpretowane w aspekcie przestrzennym.
Rozdział 7. natomiast podejmuje próbę zastosowania koncepcji ontologicznych Searlea do analizy ontologii i epistemologii empirycznej geografii jako złożonej nauki, obejmującej dwa różne obszary badawcze. Warto zaznaczyć, że w tym rozdziale nie poruszono tematów ściśle związanych z turystyką. Dodanie tych dwóch rozdziałów było świadomym wyborem autora, który jako geograf chciał wnieść swój wkład do dyskusji na temat metodologicznych podstaw geografii turystyki oraz samej geografii.
