Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie 3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu wiele dawnych strategii stało się nieaktualnymi. Nowe produkty pojawiają się na rynku w błyskawicznym tempie, a konkurencja jest ogromna. Klienci, którzy nie są zadowoleni, po prostu odchodzą, wybierając lepsze oferty. Dlatego, aby odnieść sukces, konieczne jest posiadanie innowacyjnego pomysłu na rozwiązanie problemu, za które klienci będą gotowi zapłacić. Następnie ważne jest zdobycie płacących klientów, zabezpieczenie przychodów i budowa rozwijającego się zespołu.
Trzecie, zaktualizowane wydanie podręcznika dotyczącego metody Running Lean oferuje systematyczne i praktyczne wskazówki, jak przeobrazić pomysł w produkt idealnie dostosowany do potrzeb rynku. Opisuje, jak stworzyć skuteczny model biznesowy i przetestować go etapami dzięki 90-dniowym cyklom. Pozwala to na zdobycie klientów, zanim jeszcze produkt zostanie w pełni zbudowany, dając czas na dopracowanie takiego, który przyniesie zyski. Książka pokazuje także, jak przyspieszyć wprowadzenie produktu na rynek oraz przeprowadzać iteracje, by produkt odpowiadał na potrzeby użytkowników.
Z lektury dowiesz się, jak zweryfikować swój pomysł i przekuć go na model biznesowy, jak testować ryzykowne założenia przy użyciu eksperymentów oraz jak poprawnie prowadzić wywiady z klientami, by uczyć się od nich. Praktyczne wskazówki pomogą Ci dotrzeć do klientów i skłonić ich do zakupu, a także nauczyć się podejmowania decyzji w sytuacjach wysokiej niepewności.
Kluczowe jest, aby nie inwestować czasu i zasobów w coś, czego nikt nie potrzebuje!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu wiele dawnych strategii stało się nieaktualnymi. Nowe produkty pojawiają się na rynku w błyskawicznym tempie, a konkurencja jest ogromna. Klienci, którzy nie są zadowoleni, po prostu odchodzą, wybierając lepsze oferty. Dlatego, aby odnieść sukces, konieczne jest posiadanie innowacyjnego pomysłu na rozwiązanie problemu, za które klienci będą gotowi zapłacić. Następnie ważne jest zdobycie płacących klientów, zabezpieczenie przychodów i budowa rozwijającego się zespołu.
Trzecie, zaktualizowane wydanie podręcznika dotyczącego metody Running Lean oferuje systematyczne i praktyczne wskazówki, jak przeobrazić pomysł w produkt idealnie dostosowany do potrzeb rynku. Opisuje, jak stworzyć skuteczny model biznesowy i przetestować go etapami dzięki 90-dniowym cyklom. Pozwala to na zdobycie klientów, zanim jeszcze produkt zostanie w pełni zbudowany, dając czas na dopracowanie takiego, który przyniesie zyski. Książka pokazuje także, jak przyspieszyć wprowadzenie produktu na rynek oraz przeprowadzać iteracje, by produkt odpowiadał na potrzeby użytkowników.
Z lektury dowiesz się, jak zweryfikować swój pomysł i przekuć go na model biznesowy, jak testować ryzykowne założenia przy użyciu eksperymentów oraz jak poprawnie prowadzić wywiady z klientami, by uczyć się od nich. Praktyczne wskazówki pomogą Ci dotrzeć do klientów i skłonić ich do zakupu, a także nauczyć się podejmowania decyzji w sytuacjach wysokiej niepewności.
Kluczowe jest, aby nie inwestować czasu i zasobów w coś, czego nikt nie potrzebuje!
