Książka - Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne

Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Autor książki stawia fundamentalne pytanie dotyczące związku między ewolucją wszechobecnych mediów, a sposobami komunikowania się społecznego. Komunikacja społeczna nie ogranicza się jedynie do ludzi; uczestniczą w niej także inteligentne maszyny, zdolne do wzajemnych interakcji. Rozwój technologii medialnych odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu wolnej myśli, nieskrępowanych idei, a nawet prowadzi do rewolucji społecznych.

Wraz z pojawieniem się nowych mediów, w języku pojawiają się świeże wyrażenia. Przykładowo, tradycyjne powiedzenie „urwał się komuś film” podczas dominacji telewizji, w erze komputerów zostało zamienione na „wykasować coś z pamięci”, a w momencie rozkwitu technologii mobilnych i internetu, kluczowe stało się pytanie „jesteś jeszcze online?”.

Książka zajmuje się również problematycznymi aspektami korzystania z internetu, jak vaguebooking, potrzeba przynależności, histrioniczne zaburzenie osobowości, trollowanie czy fałszywe wiadomości. Autor stawia tezę, że analiza relacji między komunikacją werbalną a niewerbalną prowadzi do zmiany tradycyjnych powiedzeń. Zamiast „gdy mówisz papą, nie pokazuj łapą”, proponuje: „gdy mówisz papą, pokazuj też łapą”. Choć gestykulacja podczas rozmowy może być kontrowersyjna dla niektórych tradycjonalistów, wzbogaca jednak komunikację, czyniąc ją bardziej naturalną i efektywną.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Autor książki stawia fundamentalne pytanie dotyczące związku między ewolucją wszechobecnych mediów, a sposobami komunikowania się społecznego. Komunikacja społeczna nie ogranicza się jedynie do ludzi; uczestniczą w niej także inteligentne maszyny, zdolne do wzajemnych interakcji. Rozwój technologii medialnych odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu wolnej myśli, nieskrępowanych idei, a nawet prowadzi do rewolucji społecznych.

Wraz z pojawieniem się nowych mediów, w języku pojawiają się świeże wyrażenia. Przykładowo, tradycyjne powiedzenie „urwał się komuś film” podczas dominacji telewizji, w erze komputerów zostało zamienione na „wykasować coś z pamięci”, a w momencie rozkwitu technologii mobilnych i internetu, kluczowe stało się pytanie „jesteś jeszcze online?”.

Książka zajmuje się również problematycznymi aspektami korzystania z internetu, jak vaguebooking, potrzeba przynależności, histrioniczne zaburzenie osobowości, trollowanie czy fałszywe wiadomości. Autor stawia tezę, że analiza relacji między komunikacją werbalną a niewerbalną prowadzi do zmiany tradycyjnych powiedzeń. Zamiast „gdy mówisz papą, nie pokazuj łapą”, proponuje: „gdy mówisz papą, pokazuj też łapą”. Choć gestykulacja podczas rozmowy może być kontrowersyjna dla niektórych tradycjonalistów, wzbogaca jednak komunikację, czyniąc ją bardziej naturalną i efektywną.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 422
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 160 × 230 mm
ID: 9788381804332
Autorzy:

Inne książki: Andrzej Postawa

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info