Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Medialne fiasko zjednoczenia? Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W Niemczech od czasów zjednoczenia minęło już wystarczająco dużo czasu, by dorosła nowa generacja, która urodziła się i dorastała w jednym państwie. Jednak, jak pokazują wyniki badań opinii publicznej z 2009 roku, społeczne podziały na tak zwanych Ossis i Wessis wciąż są obecne. Chociaż zjednoczenie osiągnięto skutecznie na poziomie politycznym, w sferze społecznej te różnice wciąż są wyraźne. Książka podejmuje próbę zrozumienia powodów, dla których te podziały są tak trwałe, koncentrując się na analizie zarządzania informacją w niemieckim dyskursie medialnym. Szczególną uwagę poświęcono temu, jak prasa opiniotwórcza prezentowała wydarzenia z lat 1989/1990 we wschodnich Niemczech. Czy redakcyjne wybory wpływały na sposób postrzegania rzeczywistości politycznej i społecznej? W jakim stopniu publikowane treści zaspokajały wzmożone potrzeby informacyjne odbiorców w różnych częściach kraju? Książka bada, czy zarządzanie informacyjne mediów przyczyniło się do zjednoczenia społecznego, a nie tylko politycznego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W Niemczech od czasów zjednoczenia minęło już wystarczająco dużo czasu, by dorosła nowa generacja, która urodziła się i dorastała w jednym państwie. Jednak, jak pokazują wyniki badań opinii publicznej z 2009 roku, społeczne podziały na tak zwanych Ossis i Wessis wciąż są obecne. Chociaż zjednoczenie osiągnięto skutecznie na poziomie politycznym, w sferze społecznej te różnice wciąż są wyraźne. Książka podejmuje próbę zrozumienia powodów, dla których te podziały są tak trwałe, koncentrując się na analizie zarządzania informacją w niemieckim dyskursie medialnym. Szczególną uwagę poświęcono temu, jak prasa opiniotwórcza prezentowała wydarzenia z lat 1989/1990 we wschodnich Niemczech. Czy redakcyjne wybory wpływały na sposób postrzegania rzeczywistości politycznej i społecznej? W jakim stopniu publikowane treści zaspokajały wzmożone potrzeby informacyjne odbiorców w różnych częściach kraju? Książka bada, czy zarządzanie informacyjne mediów przyczyniło się do zjednoczenia społecznego, a nie tylko politycznego.
