Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Media początku XXI wieku. Pluralizm mediów, pluralizm w mediach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tom 33 z serii „Media początku XXI wieku”, wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, poświęcony jest analizie kwestii pluralizmu i wolności w mediach — fundamentom demokratycznego systemu medialnego. Dotychczasowe badania w polskiej medioznawstwie skupiały się głównie na zagadnieniach związanych z wolnością mediów, w tym jej gwarancjami prawnymi, praktyką dziennikarską oraz potencjalnymi zagrożeniami i ograniczeniami. Jednak równie kluczowe dla demokracji są problemy związane z zapewnieniem pluralizmu opinii i różnorodności na rynku medialnym, których brak może stanowić poważne zagrożenie dla demokratycznych norm. Dlatego publikacja ta jest istotna, jako że podejmuje temat pluralizmu w mediach z różnych perspektyw, prezentując zarówno szczegółowe analizy teoretyczne, jak i najnowsze wyniki badań empirycznych. Atutem książki jest jej aktualność, dzięki czemu odzwierciedla ona bieżące dyskusje oraz ukazuje złożoność i wielowymiarowość zagadnienia pluralizmu medialnego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tom 33 z serii „Media początku XXI wieku”, wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, poświęcony jest analizie kwestii pluralizmu i wolności w mediach — fundamentom demokratycznego systemu medialnego. Dotychczasowe badania w polskiej medioznawstwie skupiały się głównie na zagadnieniach związanych z wolnością mediów, w tym jej gwarancjami prawnymi, praktyką dziennikarską oraz potencjalnymi zagrożeniami i ograniczeniami. Jednak równie kluczowe dla demokracji są problemy związane z zapewnieniem pluralizmu opinii i różnorodności na rynku medialnym, których brak może stanowić poważne zagrożenie dla demokratycznych norm. Dlatego publikacja ta jest istotna, jako że podejmuje temat pluralizmu w mediach z różnych perspektyw, prezentując zarówno szczegółowe analizy teoretyczne, jak i najnowsze wyniki badań empirycznych. Atutem książki jest jej aktualność, dzięki czemu odzwierciedla ona bieżące dyskusje oraz ukazuje złożoność i wielowymiarowość zagadnienia pluralizmu medialnego.
