Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dobie, gdy Internet stał się nieodłącznym elementem życia, wielu ludzi z pokolenia digital natives uważa, że brak obecności czegoś w sieci oznacza jego nieistnienie. Książka, którą stworzyli głównie Autorzy o doświadczeniach z ery przedcyfrowej, podejmuje próbę zrozumienia, jakie zmiany w mediach wywołała rewolucja cyfrowa, i na ile mogą one wpływać na kształtowanie postaw i nawyków związanych z aktywnością fizyczną wśród młodych konsumentów treści medialnych. Znalezienie informacji to jedna rzecz, ale ważne jest też zbadanie, jak te treści wpływają na ich odbiorców. Istnieje powszechne przekonanie, że media, w tym internet, są głównym konkurentem aktywnego spędzania czasu wolnego. Ważnym pytaniem jest, czy można wykorzystać te media do promowania fizycznej aktywności wśród młodzieży.
Badania Autorów skupiają się na relacjach między mediami a zaangażowaniem studentów w sport oraz ich zainteresowaniem tym obszarem, w kontekście szybko zmieniających się platform i sposobów konsumpcji treści. W szczególności, książka uwzględnia wpływ pandemii COVID-19 na rozwój sportu akademickiego w przestrzeni medialnej, co zostało dokładnie przeanalizowane i uwzględnione w treści.
Tę książkę warto polecić nie tylko specjalistom w dziedzinie medioznawstwa, badaczom sportu i naukowcom z innych dziedzin społecznych, ale także wszystkim zainteresowanym sportem akademickim, jego rolą w nowoczesnych mediach oraz istotnym wpływie technologicznej rewolucji na kształtowanie pro-sportowych postaw wśród studentów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dobie, gdy Internet stał się nieodłącznym elementem życia, wielu ludzi z pokolenia digital natives uważa, że brak obecności czegoś w sieci oznacza jego nieistnienie. Książka, którą stworzyli głównie Autorzy o doświadczeniach z ery przedcyfrowej, podejmuje próbę zrozumienia, jakie zmiany w mediach wywołała rewolucja cyfrowa, i na ile mogą one wpływać na kształtowanie postaw i nawyków związanych z aktywnością fizyczną wśród młodych konsumentów treści medialnych. Znalezienie informacji to jedna rzecz, ale ważne jest też zbadanie, jak te treści wpływają na ich odbiorców. Istnieje powszechne przekonanie, że media, w tym internet, są głównym konkurentem aktywnego spędzania czasu wolnego. Ważnym pytaniem jest, czy można wykorzystać te media do promowania fizycznej aktywności wśród młodzieży.
Badania Autorów skupiają się na relacjach między mediami a zaangażowaniem studentów w sport oraz ich zainteresowaniem tym obszarem, w kontekście szybko zmieniających się platform i sposobów konsumpcji treści. W szczególności, książka uwzględnia wpływ pandemii COVID-19 na rozwój sportu akademickiego w przestrzeni medialnej, co zostało dokładnie przeanalizowane i uwzględnione w treści.
Tę książkę warto polecić nie tylko specjalistom w dziedzinie medioznawstwa, badaczom sportu i naukowcom z innych dziedzin społecznych, ale także wszystkim zainteresowanym sportem akademickim, jego rolą w nowoczesnych mediach oraz istotnym wpływie technologicznej rewolucji na kształtowanie pro-sportowych postaw wśród studentów.
