Książka - Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej

Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

W dobie, gdy Internet stał się nieodłącznym elementem życia, wielu ludzi z pokolenia digital natives uważa, że brak obecności czegoś w sieci oznacza jego nieistnienie. Książka, którą stworzyli głównie Autorzy o doświadczeniach z ery przedcyfrowej, podejmuje próbę zrozumienia, jakie zmiany w mediach wywołała rewolucja cyfrowa, i na ile mogą one wpływać na kształtowanie postaw i nawyków związanych z aktywnością fizyczną wśród młodych konsumentów treści medialnych. Znalezienie informacji to jedna rzecz, ale ważne jest też zbadanie, jak te treści wpływają na ich odbiorców. Istnieje powszechne przekonanie, że media, w tym internet, są głównym konkurentem aktywnego spędzania czasu wolnego. Ważnym pytaniem jest, czy można wykorzystać te media do promowania fizycznej aktywności wśród młodzieży.

Badania Autorów skupiają się na relacjach między mediami a zaangażowaniem studentów w sport oraz ich zainteresowaniem tym obszarem, w kontekście szybko zmieniających się platform i sposobów konsumpcji treści. W szczególności, książka uwzględnia wpływ pandemii COVID-19 na rozwój sportu akademickiego w przestrzeni medialnej, co zostało dokładnie przeanalizowane i uwzględnione w treści.

Tę książkę warto polecić nie tylko specjalistom w dziedzinie medioznawstwa, badaczom sportu i naukowcom z innych dziedzin społecznych, ale także wszystkim zainteresowanym sportem akademickim, jego rolą w nowoczesnych mediach oraz istotnym wpływie technologicznej rewolucji na kształtowanie pro-sportowych postaw wśród studentów.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

W dobie, gdy Internet stał się nieodłącznym elementem życia, wielu ludzi z pokolenia digital natives uważa, że brak obecności czegoś w sieci oznacza jego nieistnienie. Książka, którą stworzyli głównie Autorzy o doświadczeniach z ery przedcyfrowej, podejmuje próbę zrozumienia, jakie zmiany w mediach wywołała rewolucja cyfrowa, i na ile mogą one wpływać na kształtowanie postaw i nawyków związanych z aktywnością fizyczną wśród młodych konsumentów treści medialnych. Znalezienie informacji to jedna rzecz, ale ważne jest też zbadanie, jak te treści wpływają na ich odbiorców. Istnieje powszechne przekonanie, że media, w tym internet, są głównym konkurentem aktywnego spędzania czasu wolnego. Ważnym pytaniem jest, czy można wykorzystać te media do promowania fizycznej aktywności wśród młodzieży.

Badania Autorów skupiają się na relacjach między mediami a zaangażowaniem studentów w sport oraz ich zainteresowaniem tym obszarem, w kontekście szybko zmieniających się platform i sposobów konsumpcji treści. W szczególności, książka uwzględnia wpływ pandemii COVID-19 na rozwój sportu akademickiego w przestrzeni medialnej, co zostało dokładnie przeanalizowane i uwzględnione w treści.

Tę książkę warto polecić nie tylko specjalistom w dziedzinie medioznawstwa, badaczom sportu i naukowcom z innych dziedzin społecznych, ale także wszystkim zainteresowanym sportem akademickim, jego rolą w nowoczesnych mediach oraz istotnym wpływie technologicznej rewolucji na kształtowanie pro-sportowych postaw wśród studentów.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 108.75 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 362
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788367138291

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info