Książka - Markowa obsługa klientów - Barlow Janelle, Steward Paul -

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Markowa obsługa klientów - Barlow Janelle, Steward Paul -

Markowa obsługa klientów - Barlow Janelle, Steward Paul -

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka "Markowa obsługa klientów" autorstwa Janelle Barlow i Paula Stewart to fascynujące studium, które przybliża czytelnikom dynamikę tworzenia silnych i rozpoznawalnych marek. Ich praca wnikliwie bada, dlaczego niektóre marki w tłumie zyskują pozytywne emocje, podczas gdy inne giną w obojętności. Autorzy analizują nie tylko powierzchowne aspekty sprzedaży, ale także głębiej ukryte elementy, takie jak poczucie wartości, które sprzedawcy przekazują klientom.

Tekst odpowiada na kluczowe pytania, w tym: w jaki sposób obsługę klienta przekształcić w doświadczenie budujące markę, jak świadomość marki wpływa na interakcje z klientami oraz jak zdobyć uprzejmość i lojalność konsumentów. Autorzy zastanawiają się także, co poza oczywistymi zaletami produktu może przyciągnąć uwagę odbiorców.

Barlow i Stewart oferują praktyczny zestaw ćwiczeń, który ma na celu pomóc firmom wdrażać zasady markowej obsługi w ich codziennej działalności. Uzupełniają swoje rozważania przykładami znanych marek i profilami liderów, którzy stoją za ich sukcesem. Ta książka to nie tylko przewodnik, ale również inspiracja dla każdego, kto dąży do osiągnięcia doskonałości w budowaniu marki poprzez obsługę klienta.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka "Markowa obsługa klientów" autorstwa Janelle Barlow i Paula Stewart to fascynujące studium, które przybliża czytelnikom dynamikę tworzenia silnych i rozpoznawalnych marek. Ich praca wnikliwie bada, dlaczego niektóre marki w tłumie zyskują pozytywne emocje, podczas gdy inne giną w obojętności. Autorzy analizują nie tylko powierzchowne aspekty sprzedaży, ale także głębiej ukryte elementy, takie jak poczucie wartości, które sprzedawcy przekazują klientom.

Tekst odpowiada na kluczowe pytania, w tym: w jaki sposób obsługę klienta przekształcić w doświadczenie budujące markę, jak świadomość marki wpływa na interakcje z klientami oraz jak zdobyć uprzejmość i lojalność konsumentów. Autorzy zastanawiają się także, co poza oczywistymi zaletami produktu może przyciągnąć uwagę odbiorców.

Barlow i Stewart oferują praktyczny zestaw ćwiczeń, który ma na celu pomóc firmom wdrażać zasady markowej obsługi w ich codziennej działalności. Uzupełniają swoje rozważania przykładami znanych marek i profilami liderów, którzy stoją za ich sukcesem. Ta książka to nie tylko przewodnik, ale również inspiracja dla każdego, kto dąży do osiągnięcia doskonałości w budowaniu marki poprzez obsługę klienta.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 20.49 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 236
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788326431760

Dane producenta:

Wolters Kluwer , Przyokopowa 13, 01-208 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 801044545

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info