Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing Medialny
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marketing medialny (MM) to termin, który zyskuje na popularności wraz z coraz większym umasowieniem i interaktywnością mediów. Jest on zauważalny nie tylko w sferze medialnej, ale także w kontekście politycznym, społecznym i edukacyjnym. Pomimo tej wszechobecności, marketing medialny nie doczekał się dotąd kompleksowego opracowania naukowego, które nadawałoby mu wyraźne ramy teoretyczne. Ten podręcznik wychodzi naprzeciw potrzebom rynku, oferując zarówno teoretyczne, jak i praktyczne spojrzenie na zagadnienie. Autorka, ilustrując pojęcie MM, korzysta z licznych przykładów pochodzących z rynku medialnego, co czyni tę książkę fascynującą eksploracją świata środków masowego przekazu, analizowanych przez pryzmat takich elementów, jak produkt, dystrybucja, cena oraz promocja medialna.
Według recenzji prof. dr hab. Janusza W. Adamowskiego, marketing medialny w warunkach polskich to zagadnienie badawcze stosunkowo nowe i wciąż nie do końca zbadane. To właśnie sprawia, że praca Anny Jupowicz-Ginalskiej ma charakter pionierski. Należy zatem z należytą uwagą przyjrzeć się jej osiągnięciom. Dzieło to opisuję w superlatywach, ponieważ stanowi ono ukoronowanie autentycznych badań, które zasługują na uznanie dzięki swojej naukowej rzetelności oraz dużej staranności wykonania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Marketing medialny (MM) to termin, który zyskuje na popularności wraz z coraz większym umasowieniem i interaktywnością mediów. Jest on zauważalny nie tylko w sferze medialnej, ale także w kontekście politycznym, społecznym i edukacyjnym. Pomimo tej wszechobecności, marketing medialny nie doczekał się dotąd kompleksowego opracowania naukowego, które nadawałoby mu wyraźne ramy teoretyczne. Ten podręcznik wychodzi naprzeciw potrzebom rynku, oferując zarówno teoretyczne, jak i praktyczne spojrzenie na zagadnienie. Autorka, ilustrując pojęcie MM, korzysta z licznych przykładów pochodzących z rynku medialnego, co czyni tę książkę fascynującą eksploracją świata środków masowego przekazu, analizowanych przez pryzmat takich elementów, jak produkt, dystrybucja, cena oraz promocja medialna.
Według recenzji prof. dr hab. Janusza W. Adamowskiego, marketing medialny w warunkach polskich to zagadnienie badawcze stosunkowo nowe i wciąż nie do końca zbadane. To właśnie sprawia, że praca Anny Jupowicz-Ginalskiej ma charakter pionierski. Należy zatem z należytą uwagą przyjrzeć się jej osiągnięciom. Dzieło to opisuję w superlatywach, ponieważ stanowi ono ukoronowanie autentycznych badań, które zasługują na uznanie dzięki swojej naukowej rzetelności oraz dużej staranności wykonania.
