Książka - Marketing Medialny

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing Medialny

Marketing Medialny

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing medialny (MM) to termin, który zyskuje na popularności wraz z coraz większym umasowieniem i interaktywnością mediów. Jest on zauważalny nie tylko w sferze medialnej, ale także w kontekście politycznym, społecznym i edukacyjnym. Pomimo tej wszechobecności, marketing medialny nie doczekał się dotąd kompleksowego opracowania naukowego, które nadawałoby mu wyraźne ramy teoretyczne. Ten podręcznik wychodzi naprzeciw potrzebom rynku, oferując zarówno teoretyczne, jak i praktyczne spojrzenie na zagadnienie. Autorka, ilustrując pojęcie MM, korzysta z licznych przykładów pochodzących z rynku medialnego, co czyni tę książkę fascynującą eksploracją świata środków masowego przekazu, analizowanych przez pryzmat takich elementów, jak produkt, dystrybucja, cena oraz promocja medialna.

Według recenzji prof. dr hab. Janusza W. Adamowskiego, marketing medialny w warunkach polskich to zagadnienie badawcze stosunkowo nowe i wciąż nie do końca zbadane. To właśnie sprawia, że praca Anny Jupowicz-Ginalskiej ma charakter pionierski. Należy zatem z należytą uwagą przyjrzeć się jej osiągnięciom. Dzieło to opisuję w superlatywach, ponieważ stanowi ono ukoronowanie autentycznych badań, które zasługują na uznanie dzięki swojej naukowej rzetelności oraz dużej staranności wykonania.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Marketing medialny (MM) to termin, który zyskuje na popularności wraz z coraz większym umasowieniem i interaktywnością mediów. Jest on zauważalny nie tylko w sferze medialnej, ale także w kontekście politycznym, społecznym i edukacyjnym. Pomimo tej wszechobecności, marketing medialny nie doczekał się dotąd kompleksowego opracowania naukowego, które nadawałoby mu wyraźne ramy teoretyczne. Ten podręcznik wychodzi naprzeciw potrzebom rynku, oferując zarówno teoretyczne, jak i praktyczne spojrzenie na zagadnienie. Autorka, ilustrując pojęcie MM, korzysta z licznych przykładów pochodzących z rynku medialnego, co czyni tę książkę fascynującą eksploracją świata środków masowego przekazu, analizowanych przez pryzmat takich elementów, jak produkt, dystrybucja, cena oraz promocja medialna.

Według recenzji prof. dr hab. Janusza W. Adamowskiego, marketing medialny w warunkach polskich to zagadnienie badawcze stosunkowo nowe i wciąż nie do końca zbadane. To właśnie sprawia, że praca Anny Jupowicz-Ginalskiej ma charakter pionierski. Należy zatem z należytą uwagą przyjrzeć się jej osiągnięciom. Dzieło to opisuję w superlatywach, ponieważ stanowi ono ukoronowanie autentycznych badań, które zasługują na uznanie dzięki swojej naukowej rzetelności oraz dużej staranności wykonania.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 11.23 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 256
Rok wydania: 2010
Rozmiar: 155 × 230 mm
ID: 9788376412368
Wydawnictwo:

Inne książki: Anna Jupowicz-Ginalska

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info