Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta stanowi rozszerzenie podręcznika „MARKETING. Koncepcja skutecznych działań”, opracowanego przez ten sam zespół autorów. Zawiera ona przykłady z rzeczywistego rynku, praktyczne porady oraz zestawienia i omówienia obecne w literaturze marketingowej. Porusza również zagadnienia, które nie są zawarte w podstawowym podręczniku, takie jak współpraca firm z agencjami badawczymi i reklamowymi, oraz finansowe aspekty marketingu. W książce znajdziemy także koncepcje pomagające przy tworzeniu prac dyplomowych.
Autorzy to doświadczeni pracownicy naukowi z Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Ich praktyczne doświadczenie wynika z licznych współprac z firmami oraz organizacjami. Są oni również współautorami uznanych w Polsce publikacji takich jak „Strategie marketingowe”, „Efektywność marketingu” oraz „Koszty i efekty działań marketingowych”.
Publikacja jest dedykowana szerokiemu gronu odbiorców, w tym studentom studiów dziennych i zaocznych, uczestnikom studiów podyplomowych i programów MBA, wykładowcom szkół wyższych oraz nauczycielom w średnich szkołach ekonomicznych, a także praktykom biznesowym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta stanowi rozszerzenie podręcznika „MARKETING. Koncepcja skutecznych działań”, opracowanego przez ten sam zespół autorów. Zawiera ona przykłady z rzeczywistego rynku, praktyczne porady oraz zestawienia i omówienia obecne w literaturze marketingowej. Porusza również zagadnienia, które nie są zawarte w podstawowym podręczniku, takie jak współpraca firm z agencjami badawczymi i reklamowymi, oraz finansowe aspekty marketingu. W książce znajdziemy także koncepcje pomagające przy tworzeniu prac dyplomowych.
Autorzy to doświadczeni pracownicy naukowi z Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Ich praktyczne doświadczenie wynika z licznych współprac z firmami oraz organizacjami. Są oni również współautorami uznanych w Polsce publikacji takich jak „Strategie marketingowe”, „Efektywność marketingu” oraz „Koszty i efekty działań marketingowych”.
Publikacja jest dedykowana szerokiemu gronu odbiorców, w tym studentom studiów dziennych i zaocznych, uczestnikom studiów podyplomowych i programów MBA, wykładowcom szkół wyższych oraz nauczycielom w średnich szkołach ekonomicznych, a także praktykom biznesowym.
