Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeśli chcesz wzmocnić promocję swojej firmy i potrzebujesz natchnienia, aby zwiększyć sprzedaż swoich produktów, jednocześnie budując zaufanie i lojalność klientów, ta książka będzie doskonałym wyborem. „MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw” to praktyczny poradnik skierowany do właścicieli mniejszych firm, który oferuje sprawdzone strategie, pomagające osiągnąć sukces w marketingu.
W książce tej znajdziesz wartościowe wskazówki dotyczące skutecznego zwiększania sprzedaży poprzez odpowiednie działania marketingowe. Dowiesz się, jak określić docelowy segment rynku i skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców. Poznasz tajniki tworzenia efektywnych listów reklamowych, znaczenie właściwego komponowania reklam prasowych oraz jak w pełni wykorzystać potencjał internetu w promocji.
Napisana w sposób zrozumiały i przystępny, publikacja ta zawiera przykłady, które ułatwią Ci zgłębienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Ponadto, znajdziesz tu cenne informacje na temat kluczowych przepisów podatkowych związanych z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing, co może okazać się niezwykle pomocne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeśli chcesz wzmocnić promocję swojej firmy i potrzebujesz natchnienia, aby zwiększyć sprzedaż swoich produktów, jednocześnie budując zaufanie i lojalność klientów, ta książka będzie doskonałym wyborem. „MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw” to praktyczny poradnik skierowany do właścicieli mniejszych firm, który oferuje sprawdzone strategie, pomagające osiągnąć sukces w marketingu.
W książce tej znajdziesz wartościowe wskazówki dotyczące skutecznego zwiększania sprzedaży poprzez odpowiednie działania marketingowe. Dowiesz się, jak określić docelowy segment rynku i skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców. Poznasz tajniki tworzenia efektywnych listów reklamowych, znaczenie właściwego komponowania reklam prasowych oraz jak w pełni wykorzystać potencjał internetu w promocji.
Napisana w sposób zrozumiały i przystępny, publikacja ta zawiera przykłady, które ułatwią Ci zgłębienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Ponadto, znajdziesz tu cenne informacje na temat kluczowych przepisów podatkowych związanych z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing, co może okazać się niezwykle pomocne.
