Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Maluszek patrzy. Kształty
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książeczki zaprojektowane z myślą o najmłodszych czytelnikach nie tylko pobudzają ich zmysł wzroku, ale również rozwijają koordynację wzrokowo-ruchową i kreatywność. Oferując dziecku materiały dostosowane do ich delikatnych oczu, wspieramy właściwy, bogaty rozwój zdolności widzenia. Najlepszym sposobem stymulacji pełnego rozwoju psychicznego malucha są proste kształty, wyraziste kontury i odpowiednia kolorystyka, które wspierają zarówno rozwój poznawczy, jak i społeczno-emocjonalny. Marta Żysko-Pałuba, będąca psychologiem dziecięcym, współzałożycielką pracowni psychologicznej Nintu, a także wykładowcą w Warszawskiej Wyższej Szkole Pedagogicznej i ekspertem w programach telewizyjnych, podkreśla znaczenie takich materiałów w rozwoju dzieci.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książeczki zaprojektowane z myślą o najmłodszych czytelnikach nie tylko pobudzają ich zmysł wzroku, ale również rozwijają koordynację wzrokowo-ruchową i kreatywność. Oferując dziecku materiały dostosowane do ich delikatnych oczu, wspieramy właściwy, bogaty rozwój zdolności widzenia. Najlepszym sposobem stymulacji pełnego rozwoju psychicznego malucha są proste kształty, wyraziste kontury i odpowiednia kolorystyka, które wspierają zarówno rozwój poznawczy, jak i społeczno-emocjonalny. Marta Żysko-Pałuba, będąca psychologiem dziecięcym, współzałożycielką pracowni psychologicznej Nintu, a także wykładowcą w Warszawskiej Wyższej Szkole Pedagogicznej i ekspertem w programach telewizyjnych, podkreśla znaczenie takich materiałów w rozwoju dzieci.
