Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Maestro
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
NIKT NIE JEST ZBYT WIELKI, BY UPAŚĆ
Kiedy w filharmonii trwa bożonarodzeniowy koncert, w mieszkaniu kilka ulic dalej Sławka ratuje życie wiolonczelistce Alicji. Dziewczyna niechętnie dzieli się bolesnymi wspomnieniami.
Maestro Jerzy Majer jest u szczytu kariery. Wydaje się, że nic nie może zachwiać jego pozycją. I właśnie wtedy wybucha skandal. Oskarżenie przeciwko niemu nie pozostaje bez wpływu na całą rodzinę. Grażyna robi wszystko, żeby bronić dobrego imienia męża. Sprawą żyją wszystkie dzienniki i portale internetowe w kraju. Proces jest nieuchronny. Jednak im bardziej się zbliża, tym więcej wątpliwości mają ci, którzy wcześniej byli pewni swojego stanowiska.
Czy maestro znów stanie na scenie? Jaki sekret skrywa Alicja? Jak daleko posunie się Grażyna, żeby chronić rodzinę?
***
Wyraziści bohaterowie. Problem, wobec którego nie można pozostać obojętnym. Dwa światy, poczucie bezkarności, konsekwentne dążenie do celu. Justyna Mietlicka niczym tytułowy maestro gra na emocjach czytelnika. Nie zasnęłam, dopóki nie przeczytałam do końca.
Katarzyna Kowalewska, autorka powieści Podmiejski na koniec świata
***
Maestro to opowieść wielowątkowa i nieszablonowa. Postaci jest wiele, a każda z nich jest dopracowana i ma swoją niebanalną, często trudną historię. To, co mnie szczególnie ujęło, to portrety psychologiczne postaci. Dbałość o szczegóły, czy dotyczą one pracy dyrygenta, czy dziennikarki, sprawiła, że książka ma swój wyjątkowy klimat. Dużą zaletą jest także nieoczywistość fabuły i odwaga, z jaką autorka dotyka niełatwych tematów. Serdecznie polecam!
HANNA DIKTA, pisarka
***
Maestro z pozoru uderza w odmienne tony, kreśląc przed czytelnikami historie różnych osób, których losy coraz ściślej zaczynają się ze sobą splatać. I zanim się obejrzymy, zostajemy wciągnięci w opowieść, która niczym piękny utwór nie daje się od siebie oderwać, aż do wybrzmienia ostatniej nuty. Bądźcie jednak świadomi, że nowa powieść Justyny Mietlickiej, choć zaczyna się lekko i łagodnie, nie raz uderzy w poważniejsze brzmienia, zaskakując i zmuszając do spojrzenia na losy bohaterów z zupełnie nowej perspektywy.
SARA GLANC, Kosz z Książkami
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
NIKT NIE JEST ZBYT WIELKI, BY UPAŚĆ
Kiedy w filharmonii trwa bożonarodzeniowy koncert, w mieszkaniu kilka ulic dalej Sławka ratuje życie wiolonczelistce Alicji. Dziewczyna niechętnie dzieli się bolesnymi wspomnieniami.
Maestro Jerzy Majer jest u szczytu kariery. Wydaje się, że nic nie może zachwiać jego pozycją. I właśnie wtedy wybucha skandal. Oskarżenie przeciwko niemu nie pozostaje bez wpływu na całą rodzinę. Grażyna robi wszystko, żeby bronić dobrego imienia męża. Sprawą żyją wszystkie dzienniki i portale internetowe w kraju. Proces jest nieuchronny. Jednak im bardziej się zbliża, tym więcej wątpliwości mają ci, którzy wcześniej byli pewni swojego stanowiska.
Czy maestro znów stanie na scenie? Jaki sekret skrywa Alicja? Jak daleko posunie się Grażyna, żeby chronić rodzinę?
***
Wyraziści bohaterowie. Problem, wobec którego nie można pozostać obojętnym. Dwa światy, poczucie bezkarności, konsekwentne dążenie do celu. Justyna Mietlicka niczym tytułowy maestro gra na emocjach czytelnika. Nie zasnęłam, dopóki nie przeczytałam do końca.
Katarzyna Kowalewska, autorka powieści Podmiejski na koniec świata
***
Maestro to opowieść wielowątkowa i nieszablonowa. Postaci jest wiele, a każda z nich jest dopracowana i ma swoją niebanalną, często trudną historię. To, co mnie szczególnie ujęło, to portrety psychologiczne postaci. Dbałość o szczegóły, czy dotyczą one pracy dyrygenta, czy dziennikarki, sprawiła, że książka ma swój wyjątkowy klimat. Dużą zaletą jest także nieoczywistość fabuły i odwaga, z jaką autorka dotyka niełatwych tematów. Serdecznie polecam!
HANNA DIKTA, pisarka
***
Maestro z pozoru uderza w odmienne tony, kreśląc przed czytelnikami historie różnych osób, których losy coraz ściślej zaczynają się ze sobą splatać. I zanim się obejrzymy, zostajemy wciągnięci w opowieść, która niczym piękny utwór nie daje się od siebie oderwać, aż do wybrzmienia ostatniej nuty. Bądźcie jednak świadomi, że nowa powieść Justyny Mietlickiej, choć zaczyna się lekko i łagodnie, nie raz uderzy w poważniejsze brzmienia, zaskakując i zmuszając do spojrzenia na losy bohaterów z zupełnie nowej perspektywy.
SARA GLANC, Kosz z Książkami