Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mądre zaufanie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ponad milion sprzedanych egzemplarzy w 22 różnych językach! W czasie, gdy zaufanie jest rzadkim towarem, odpowiednie zarządzanie nim może przynieść dobrobyt, energię i radość.
"Mądre zaufanie" to dzieło uznawane za jedną z najbardziej przełomowych książek współczesnych czasów, jak stwierdził Warren Bennis, znany psycholog i ekspert ds. przywództwa. Autorzy książki przedstawiają ważne przesłanie dla świata biznesu: zaufanie to nie tylko efekt uboczny relacji zawodowych czy przypadkowo powstała więź, ale kluczowa wartość i umiejętność, dzięki której można odnosić sukcesy. Książka w przystępny sposób ilustruje historie osób i przedsiębiorstw, które zrozumiały, że silne zaufanie w relacjach przekłada się na większe zyski, rosnący wpływ oraz zwiększoną energię życiową i satysfakcję.
Na tle kryzysu zaufania sukcesy tych ludzi i organizacji pokazują, jak istotne jest budowanie tej wartości. "Mądre zaufanie" ujawnia pięć kluczowych działań podejmowanych przez jednostki i organizacje, które potrafią dobrze prosperować nawet w obliczu trudnych warunków rynkowych, gdy inne firmy upadają.
Zaufanie stanowi podstawę biznesu i od zawsze było fundamentalną wartością w naszej firmie. Bez zaufania ze strony opinii publicznej do naszej marki oraz wzajemnego zaufania wśród pracowników i partnerów, nasza działalność nie byłaby możliwa. Jednak posiadając i przekazując zaufanie, otwieramy się na nieograniczone możliwości rozwoju.
Robert A. McDonald, były prezes i dyrektor generalny Procter & Gamble
Wydawnictwo Rebis, 2016, ISBN: 9788375109863, wymiary 150x225 mm, 344 strony, oprawa miękka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ponad milion sprzedanych egzemplarzy w 22 różnych językach! W czasie, gdy zaufanie jest rzadkim towarem, odpowiednie zarządzanie nim może przynieść dobrobyt, energię i radość.
"Mądre zaufanie" to dzieło uznawane za jedną z najbardziej przełomowych książek współczesnych czasów, jak stwierdził Warren Bennis, znany psycholog i ekspert ds. przywództwa. Autorzy książki przedstawiają ważne przesłanie dla świata biznesu: zaufanie to nie tylko efekt uboczny relacji zawodowych czy przypadkowo powstała więź, ale kluczowa wartość i umiejętność, dzięki której można odnosić sukcesy. Książka w przystępny sposób ilustruje historie osób i przedsiębiorstw, które zrozumiały, że silne zaufanie w relacjach przekłada się na większe zyski, rosnący wpływ oraz zwiększoną energię życiową i satysfakcję.
Na tle kryzysu zaufania sukcesy tych ludzi i organizacji pokazują, jak istotne jest budowanie tej wartości. "Mądre zaufanie" ujawnia pięć kluczowych działań podejmowanych przez jednostki i organizacje, które potrafią dobrze prosperować nawet w obliczu trudnych warunków rynkowych, gdy inne firmy upadają.
Zaufanie stanowi podstawę biznesu i od zawsze było fundamentalną wartością w naszej firmie. Bez zaufania ze strony opinii publicznej do naszej marki oraz wzajemnego zaufania wśród pracowników i partnerów, nasza działalność nie byłaby możliwa. Jednak posiadając i przekazując zaufanie, otwieramy się na nieograniczone możliwości rozwoju.
Robert A. McDonald, były prezes i dyrektor generalny Procter & Gamble
Wydawnictwo Rebis, 2016, ISBN: 9788375109863, wymiary 150x225 mm, 344 strony, oprawa miękka.
