Książka - Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Kreowanie marki, która przyciąga lojalnych klientów dzięki swojej unikalności, to proces wymagający zarówno czasu, jak i determinacji, ale przynoszący ogromne korzyści. Gdy marka zyskuje sympatię konsumentów, wartości takie jak cena, jakość czy dostępność stają się mniej istotne w porównaniu do osobistego zadowolenia z jej użytkowania. Dzięki temu właściciele mogą liczyć na klientów, którzy pozostają wierni, niezależnie od zmian na rynku czy atrakcyjnych ofert konkurencji. Choć nadal ważne jest poszukiwanie nowych odbiorców, z pomocą przychodzą zadowoleni klienci, którzy chętnie polecają markę znajomym.

Maciej Tesławski w swojej książce szczegółowo bada te kwestie. Rozpoczyna od omówienia podstaw marketingu, wyjaśniając, czym jest marketing relacyjny oraz jak skonstruować strategię marketingową, która wzmacnia lojalność klientów. Autor podkreśla, że w niektórych przypadkach, zwłaszcza w segmencie B2B, o wyborze marki decydują raczej konkretne fakty niż emocjonalne więzi. W książce Tesławski omawia programy lojalnościowe, prezentując zasady ich tworzenia, strategie identyfikacji uczestników oraz metody komunikacji i nagradzania lojalnych klientów. Swoje argumenty opiera na licznych przykładach, a proces powstawania książki był wspierany przez około stu czytelników, którzy recenzowali jej rozdziały w trakcie pracy nad nimi.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Kreowanie marki, która przyciąga lojalnych klientów dzięki swojej unikalności, to proces wymagający zarówno czasu, jak i determinacji, ale przynoszący ogromne korzyści. Gdy marka zyskuje sympatię konsumentów, wartości takie jak cena, jakość czy dostępność stają się mniej istotne w porównaniu do osobistego zadowolenia z jej użytkowania. Dzięki temu właściciele mogą liczyć na klientów, którzy pozostają wierni, niezależnie od zmian na rynku czy atrakcyjnych ofert konkurencji. Choć nadal ważne jest poszukiwanie nowych odbiorców, z pomocą przychodzą zadowoleni klienci, którzy chętnie polecają markę znajomym.

Maciej Tesławski w swojej książce szczegółowo bada te kwestie. Rozpoczyna od omówienia podstaw marketingu, wyjaśniając, czym jest marketing relacyjny oraz jak skonstruować strategię marketingową, która wzmacnia lojalność klientów. Autor podkreśla, że w niektórych przypadkach, zwłaszcza w segmencie B2B, o wyborze marki decydują raczej konkretne fakty niż emocjonalne więzi. W książce Tesławski omawia programy lojalnościowe, prezentując zasady ich tworzenia, strategie identyfikacji uczestników oraz metody komunikacji i nagradzania lojalnych klientów. Swoje argumenty opiera na licznych przykładach, a proces powstawania książki był wspierany przez około stu czytelników, którzy recenzowali jej rozdziały w trakcie pracy nad nimi.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 24.64 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 168
Rok wydania: 2012
Rozmiar: 140 × 208 mm
ID: 9788324647767

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Maciej Tesławski

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info