Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Logotomy z głoskami szeregu syczącego. Ćwiczenia logopedyczne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ten zbiór ćwiczeń koncentruje się na wspieraniu dzieci w doskonaleniu wymowy syczących głosek: s, z, c, dz. Publikacja zawiera różnorodne ćwiczenia ortofoniczne, obejmujące trening oddechowy, rozwijanie uwagi słuchowej, usprawnianie motoryki narządów artykulacyjnych, oraz zestawy zadań utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. Jest to wartościowe narzędzie dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, którzy pragną uatrakcyjnić tradycyjne zajęcia logopedyczne.
Materiały zebrane w książce nie tylko zachęcają dzieci do wielokrotnego powtarzania wyrazów, ale również do angażowania się w ćwiczenia grafomotoryczne, korzystania z nożyczek i układania elementów. Artykulacja jest ćwiczona w połączeniu z różnymi aktywnościami, takimi jak: śledzenie wzorem palcem, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie oraz czytanie. Ta różnorodność zapobiega monotonii i znużeniu, które mogą pojawić się podczas terapii logopedycznej.
Opracowanie jest starannie zaplanowane, z logopedycznymi ćwiczeniami wprowadzanymi stopniowo, według zasady narastającej trudności. W rezultacie, każdy dźwięk jest utrwalany w kolejnych fazach: izolacji, w sylabach otwartych (spółgłoska-samogłoska), w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska), w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska) oraz w bardziej zaawansowanych strukturach, takich jak logotomy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ten zbiór ćwiczeń koncentruje się na wspieraniu dzieci w doskonaleniu wymowy syczących głosek: s, z, c, dz. Publikacja zawiera różnorodne ćwiczenia ortofoniczne, obejmujące trening oddechowy, rozwijanie uwagi słuchowej, usprawnianie motoryki narządów artykulacyjnych, oraz zestawy zadań utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. Jest to wartościowe narzędzie dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, którzy pragną uatrakcyjnić tradycyjne zajęcia logopedyczne.
Materiały zebrane w książce nie tylko zachęcają dzieci do wielokrotnego powtarzania wyrazów, ale również do angażowania się w ćwiczenia grafomotoryczne, korzystania z nożyczek i układania elementów. Artykulacja jest ćwiczona w połączeniu z różnymi aktywnościami, takimi jak: śledzenie wzorem palcem, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie oraz czytanie. Ta różnorodność zapobiega monotonii i znużeniu, które mogą pojawić się podczas terapii logopedycznej.
Opracowanie jest starannie zaplanowane, z logopedycznymi ćwiczeniami wprowadzanymi stopniowo, według zasady narastającej trudności. W rezultacie, każdy dźwięk jest utrwalany w kolejnych fazach: izolacji, w sylabach otwartych (spółgłoska-samogłoska), w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska), w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska) oraz w bardziej zaawansowanych strukturach, takich jak logotomy.
