Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Liczę w pamięci 2. Dodawanie i odejmowanie w zakresie 20
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książeczki z serii "Liczę w pamięci" oferują bogaty zestaw zadań, które koncentrują się na czterech podstawowych działaniach arytmetycznych. Dzięki atrakcyjnej i przyjaznej formie, pomagają one dzieciom zrozumieć podstawy arytmetyki, rozwijać pojęcie liczby oraz doskonalić umiejętność zapisu symbolicznego operacji matematycznych.
Zadania zawarte w tej serii nie mają jednak na celu jedynie mechanicznego opanowania liczenia. Ich istotą jest aktywna nauka, która kładzie nacisk na rozwijanie umiejętności wnioskowania i samodzielne dochodzenie do rozwiązań. Taki sposób zdobywania wiedzy sprzyja rozwijaniu talentów matematycznych u dzieci oraz wzmacnia ich emocjonalną odporność, co jest niezbędne przy radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z przyswajaniem abstrakcyjnych treści.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książeczki z serii "Liczę w pamięci" oferują bogaty zestaw zadań, które koncentrują się na czterech podstawowych działaniach arytmetycznych. Dzięki atrakcyjnej i przyjaznej formie, pomagają one dzieciom zrozumieć podstawy arytmetyki, rozwijać pojęcie liczby oraz doskonalić umiejętność zapisu symbolicznego operacji matematycznych.
Zadania zawarte w tej serii nie mają jednak na celu jedynie mechanicznego opanowania liczenia. Ich istotą jest aktywna nauka, która kładzie nacisk na rozwijanie umiejętności wnioskowania i samodzielne dochodzenie do rozwiązań. Taki sposób zdobywania wiedzy sprzyja rozwijaniu talentów matematycznych u dzieci oraz wzmacnia ich emocjonalną odporność, co jest niezbędne przy radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z przyswajaniem abstrakcyjnych treści.
