Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
LEARNS - stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Uczenie się jest obecnie jednym z kluczowych wymogów dla organizacji, które chcą funkcjonować i rozwijać się w dynamicznie zmieniającym się świecie określanym jako VUCA. Nie chodzi tylko o to, czego się uczymy, ale również o sposoby, w jakie to robimy. Ważne jest, aby zdobyte kompetencje znalazły zastosowanie w codziennej pracy, zamiast skupiać się wyłącznie na liczbie godzin szkoleniowych. W rzeczywistości jednak nadal wiele firm koncentruje się bardziej na szkoleniu niż na rzeczywistym procesie uczenia się.
Metodyka LEarNS ułatwia płynne przejście od zakończenia formalnych szkoleń do momentu, w którym uczestnicy efektywnie wykorzystują zdobyte umiejętności. Z książki dowiesz się, czym jest system uczenia się w miejscu pracy oraz jakie czynniki mają wpływ na jego skuteczność. Nauczysz się, jak stworzyć i wdrożyć środowisko sprzyjające uczeniu się, które będzie odpowiadać specyfice twojej organizacji. Odkryjesz również, w jaki sposób zintegrować uczenie się z procesami wprowadzania zmian strategicznych oraz realizacją projektów o charakterze operacyjnym. Ponadto, dowiesz się, co jest konieczne, aby zbudować system mierzenia efektywności uczenia się w miejscu pracy.
Kończąc kilkudniowe szkolenie formalne, uczestnicy zaczynają dopiero proces rozwijania swoich kompetencji. Książka oferuje konkretne narzędzia, które pomogą w przejściu od teorii do praktyki. Znajdziesz tu także liczne grafy, podsumowania oraz zadania do wykonania po każdym rozdziale, które wspierają efektywny proces uczenia się w środowisku pracy.
Jeśli jesteś trenerem biznesu, specjalistą ds. learning & development (L&D), HR business partnerem lub zarządzasz zespołem bądź jednostką organizacyjną, dla której kluczowe są rozwój i kompetencje pracowników, metodyka transferu uczenia się w miejscu pracy LEarNS może okazać się dla ciebie niezwykle cenna.
Autorem książki jest dr Marcin Żółtak, pedagog i doświadczony konsultant w dziedzinie rozwoju organizacji, który od ponad dwóch dekad pomaga w efektywnym wprowadzaniu zmian w różnych branżach. Jego doświadczenie obejmuje także pracę w krajach takich jak Holandia, Wielka Brytania, Szwecja, Niemcy i Austria. Poza pracą zawodową, Żółtak jest wykładowcą i trenerem na studiach podyplomowych, zajmującym się tematyką organizacji, myślenia systemowego i wprowadzania zmian. Prywatnie jest ojcem dwóch córek, entuzjastą jazdy na rowerze, miłośnikiem książek oraz muzyki barokowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Uczenie się jest obecnie jednym z kluczowych wymogów dla organizacji, które chcą funkcjonować i rozwijać się w dynamicznie zmieniającym się świecie określanym jako VUCA. Nie chodzi tylko o to, czego się uczymy, ale również o sposoby, w jakie to robimy. Ważne jest, aby zdobyte kompetencje znalazły zastosowanie w codziennej pracy, zamiast skupiać się wyłącznie na liczbie godzin szkoleniowych. W rzeczywistości jednak nadal wiele firm koncentruje się bardziej na szkoleniu niż na rzeczywistym procesie uczenia się.
Metodyka LEarNS ułatwia płynne przejście od zakończenia formalnych szkoleń do momentu, w którym uczestnicy efektywnie wykorzystują zdobyte umiejętności. Z książki dowiesz się, czym jest system uczenia się w miejscu pracy oraz jakie czynniki mają wpływ na jego skuteczność. Nauczysz się, jak stworzyć i wdrożyć środowisko sprzyjające uczeniu się, które będzie odpowiadać specyfice twojej organizacji. Odkryjesz również, w jaki sposób zintegrować uczenie się z procesami wprowadzania zmian strategicznych oraz realizacją projektów o charakterze operacyjnym. Ponadto, dowiesz się, co jest konieczne, aby zbudować system mierzenia efektywności uczenia się w miejscu pracy.
Kończąc kilkudniowe szkolenie formalne, uczestnicy zaczynają dopiero proces rozwijania swoich kompetencji. Książka oferuje konkretne narzędzia, które pomogą w przejściu od teorii do praktyki. Znajdziesz tu także liczne grafy, podsumowania oraz zadania do wykonania po każdym rozdziale, które wspierają efektywny proces uczenia się w środowisku pracy.
Jeśli jesteś trenerem biznesu, specjalistą ds. learning & development (L&D), HR business partnerem lub zarządzasz zespołem bądź jednostką organizacyjną, dla której kluczowe są rozwój i kompetencje pracowników, metodyka transferu uczenia się w miejscu pracy LEarNS może okazać się dla ciebie niezwykle cenna.
Autorem książki jest dr Marcin Żółtak, pedagog i doświadczony konsultant w dziedzinie rozwoju organizacji, który od ponad dwóch dekad pomaga w efektywnym wprowadzaniu zmian w różnych branżach. Jego doświadczenie obejmuje także pracę w krajach takich jak Holandia, Wielka Brytania, Szwecja, Niemcy i Austria. Poza pracą zawodową, Żółtak jest wykładowcą i trenerem na studiach podyplomowych, zajmującym się tematyką organizacji, myślenia systemowego i wprowadzania zmian. Prywatnie jest ojcem dwóch córek, entuzjastą jazdy na rowerze, miłośnikiem książek oraz muzyki barokowej.
