InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik obejmuje dziewięć rozdziałów:
1. Metody i techniki twórczego myślenia w procesie powstawania reklamy
2. Psychologia w reklamie
3. Prawo i etyka w reklamie
4. Strategia komunikacji marki
5. Planowanie kampanii reklamowej
6. Sprzedaż kampanii reklamowej
7. Zarządzanie informacją w procesie realizacji kampanii reklamowej
8. Zarządzanie procesem realizacji kampanii reklamowej
9. Ocena skuteczności kampanii reklamowej
Rozdziały zakończone są ćwiczeniami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik obejmuje dziewięć rozdziałów:
1. Metody i techniki twórczego myślenia w procesie powstawania reklamy
2. Psychologia w reklamie
3. Prawo i etyka w reklamie
4. Strategia komunikacji marki
5. Planowanie kampanii reklamowej
6. Sprzedaż kampanii reklamowej
7. Zarządzanie informacją w procesie realizacji kampanii reklamowej
8. Zarządzanie procesem realizacji kampanii reklamowej
9. Ocena skuteczności kampanii reklamowej
Rozdziały zakończone są ćwiczeniami.