Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Reklama w Internecie przeszła ważną ewolucję w porównaniu do sytuacji sprzed kilku lat. Wówczas dominowały duże portale horyzontalne, które zaspokajały potrzeby szerokiego grona odbiorców, a firmy chętnie inwestowały w reklamy graficzne na tych platformach. Równolegle, popularność zdobywały firmowe blogi, kampanie w Google Adwords, wymiana linków czy generowanie potencjalnych klientów poprzez strony docelowe. Obecnie te narzędzia, choć ciągle używane, okazują się niewystarczające do prowadzenia skutecznej kampanii marketingowej online. W 2020 roku i później kluczowe staje się zrozumienie oraz wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych i ich specyficznych form reklamy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Reklama w Internecie przeszła ważną ewolucję w porównaniu do sytuacji sprzed kilku lat. Wówczas dominowały duże portale horyzontalne, które zaspokajały potrzeby szerokiego grona odbiorców, a firmy chętnie inwestowały w reklamy graficzne na tych platformach. Równolegle, popularność zdobywały firmowe blogi, kampanie w Google Adwords, wymiana linków czy generowanie potencjalnych klientów poprzez strony docelowe. Obecnie te narzędzia, choć ciągle używane, okazują się niewystarczające do prowadzenia skutecznej kampanii marketingowej online. W 2020 roku i później kluczowe staje się zrozumienie oraz wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych i ich specyficznych form reklamy.
