Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Książki kucharskie i (około)kulinarne dla dzieci..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Spośród licznego zasobu książek dla dzieci sprzed lat 1945-1989 autorka wybrała te, które koncentrują się na kulinariach i wprowadzają młodego odbiorcę w świat gotowania. Monografia ta szczegółowo omawia i analizuje konkretne publikacje, jednocześnie ilustrując szerszy kontekst gospodarczy, społeczny i kulturalny epoki. W tych fragmentach dostrzegamy nie tylko świetny warsztat bibliologiczny autorki, ale także jej głęboką wiedzę i umiejętność znajdowania kontekstów.
Pierwszy rozdział przedstawia barwną historię książek kucharskich dla dzieci i młodzieży, od ich początków w XIX-wiecznych Niemczech po pierwszą połowę XX wieku. Autorka nie tylko przedstawia dzieje tych publikacji, ale i wytycza nowe kierunki badawcze po roku 1989, analizując zmiany społeczno-gospodarcze, zmieniające się wartości oraz otwarcie Polski na świat. Rozwój technologii, takich jak telewizja i Internet, wpłynął na zwiększoną produkcję książek kulinarnych dla młodszej publiczności w ostatnich 25 latach, co pozwala na interesujące porównania między różnymi okresami.
Publikacja ta skutecznie dowodzi, że zastosowanie interdyscyplinarnego podejścia i odpowiednich metod pozwala na stworzenie wciągającej analizy książek kucharskich, które nie tylko opisują przepisy, ale także dostarczają głębszego wglądu w czasy, w których powstały, przewyższając pod tym względem niejedną pracę historyczną czy socjologiczną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Spośród licznego zasobu książek dla dzieci sprzed lat 1945-1989 autorka wybrała te, które koncentrują się na kulinariach i wprowadzają młodego odbiorcę w świat gotowania. Monografia ta szczegółowo omawia i analizuje konkretne publikacje, jednocześnie ilustrując szerszy kontekst gospodarczy, społeczny i kulturalny epoki. W tych fragmentach dostrzegamy nie tylko świetny warsztat bibliologiczny autorki, ale także jej głęboką wiedzę i umiejętność znajdowania kontekstów.
Pierwszy rozdział przedstawia barwną historię książek kucharskich dla dzieci i młodzieży, od ich początków w XIX-wiecznych Niemczech po pierwszą połowę XX wieku. Autorka nie tylko przedstawia dzieje tych publikacji, ale i wytycza nowe kierunki badawcze po roku 1989, analizując zmiany społeczno-gospodarcze, zmieniające się wartości oraz otwarcie Polski na świat. Rozwój technologii, takich jak telewizja i Internet, wpłynął na zwiększoną produkcję książek kulinarnych dla młodszej publiczności w ostatnich 25 latach, co pozwala na interesujące porównania między różnymi okresami.
Publikacja ta skutecznie dowodzi, że zastosowanie interdyscyplinarnego podejścia i odpowiednich metod pozwala na stworzenie wciągającej analizy książek kucharskich, które nie tylko opisują przepisy, ale także dostarczają głębszego wglądu w czasy, w których powstały, przewyższając pod tym względem niejedną pracę historyczną czy socjologiczną.
