Książka - Zarządzanie jakością w logistyce

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zarządzanie jakością w logistyce

Zarządzanie jakością w logistyce

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Monografia ta powstała jako rezultat głębokiej analizy aspektów ekonomicznych i zarządczych związanych z jakością, skupiając się na dwóch fundamentalnych koncepcjach: kompleksowym zarządzaniu jakością (Total Quality Management - TQM) oraz zarządzaniu wartością (Value Based Management - VBM). Publikacja koncentruje się na kosztach jakości, ich definicji, modelach oraz różnorodnych zagadnieniach dotyczących zarządzania tymi kosztami, w tym metodach, technikach i narzędziach.

Praktyka w zarządzaniu jakością pokazuje, że kluczowe jest stworzenie strategii jakości opierającej się na rzetelnej analizie mocnych i słabych stron organizacji, co wymaga odpowiedzi na pytania takie jak: Jaki poziom satysfakcji mają nasi klienci? Gdzie dochodzi do powstawania wad jakościowych i jakie są ich przyczyny? Często zewnętrzne czynniki, takie jak presja konkurencyjna, wymagający rynek, nowe technologie oraz normy, wpływają na formalizm i dynamikę działań, co może prowadzić do niepowodzeń, takich jak wprowadzenie kół jakości bez ogólnej strategii, czy też tworzenie przewodników jakości bez ich związku z globalną polityką organizacji.

Sukces działań związanych z zapewnieniem jakości zależy od zdolności transformowania struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa. Ta transformacja obejmuje zmiany w postawach, wzajemnych relacjach i metodach operacyjnych, a jej dynamikę napędzają dwa główne elementy: ekonomiczny, wynikający z lepszego porozumienia z klientami i ograniczenia kosztów niskiej jakości, oraz ludzki, zrodzony z udziału pracowników, ich możliwości wyrażania opinii i inicjatyw, co sprzyja tworzeniu zarządzania partycypacyjnego.

Monografia może służyć jako dodatkowa literatura dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych oraz doktorantów, będąc również źródłem inspiracji dla wszystkich zainteresowanych szeroko rozumianym zarządzaniem jakością. Przeznaczona jest także dla wyższej i średniej kadry kierowniczej firm oraz pełnomocników ds. systemów zarządzania jakością, którzy chcą poszerzać wiedzę na temat kosztów jakości.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Monografia ta powstała jako rezultat głębokiej analizy aspektów ekonomicznych i zarządczych związanych z jakością, skupiając się na dwóch fundamentalnych koncepcjach: kompleksowym zarządzaniu jakością (Total Quality Management - TQM) oraz zarządzaniu wartością (Value Based Management - VBM). Publikacja koncentruje się na kosztach jakości, ich definicji, modelach oraz różnorodnych zagadnieniach dotyczących zarządzania tymi kosztami, w tym metodach, technikach i narzędziach.

Praktyka w zarządzaniu jakością pokazuje, że kluczowe jest stworzenie strategii jakości opierającej się na rzetelnej analizie mocnych i słabych stron organizacji, co wymaga odpowiedzi na pytania takie jak: Jaki poziom satysfakcji mają nasi klienci? Gdzie dochodzi do powstawania wad jakościowych i jakie są ich przyczyny? Często zewnętrzne czynniki, takie jak presja konkurencyjna, wymagający rynek, nowe technologie oraz normy, wpływają na formalizm i dynamikę działań, co może prowadzić do niepowodzeń, takich jak wprowadzenie kół jakości bez ogólnej strategii, czy też tworzenie przewodników jakości bez ich związku z globalną polityką organizacji.

Sukces działań związanych z zapewnieniem jakości zależy od zdolności transformowania struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa. Ta transformacja obejmuje zmiany w postawach, wzajemnych relacjach i metodach operacyjnych, a jej dynamikę napędzają dwa główne elementy: ekonomiczny, wynikający z lepszego porozumienia z klientami i ograniczenia kosztów niskiej jakości, oraz ludzki, zrodzony z udziału pracowników, ich możliwości wyrażania opinii i inicjatyw, co sprzyja tworzeniu zarządzania partycypacyjnego.

Monografia może służyć jako dodatkowa literatura dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych oraz doktorantów, będąc również źródłem inspiracji dla wszystkich zainteresowanych szeroko rozumianym zarządzaniem jakością. Przeznaczona jest także dla wyższej i średniej kadry kierowniczej firm oraz pełnomocników ds. systemów zarządzania jakością, którzy chcą poszerzać wiedzę na temat kosztów jakości.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 138
Rok wydania: 2023
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788381026703
Wydawnictwo:

Dane producenta:

CeDeWu Sp. z o.o. , ul. Żurawia 47/49, 00-680 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 22 374 90 20

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info