Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Turysta senior na rynku usług hotelarskich
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia ta skupia się na istotnym i aktualnym wyzwaniu, jakim jest starzenie się społeczeństw w krajach generujących ruch turystyczny, w tym również w Polsce. Tematyka koncentruje się na konieczności dostosowania usług do rosnących potrzeb turystów seniorów. Autorki przedstawiają najświeższe zagadnienia związane z trendami i rozwojem rynku usług hotelarskich, zwracając uwagę na zmieniające się generacje, nowe potrzeby starszych turystów oraz ich segmentację. Omawiane kwestie mogą zaciekawić zarówno praktyków rynku usług hotelarskich, jak i tych, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę teoretyczną w tej dziedzinie. Z recenzji prof. nadzw. UEP dr hab. Agnieszki Niezgody z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu wynika, że praca ta wnosi istotny wkład do dyskusji o przyszłości rynku usług turystycznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia ta skupia się na istotnym i aktualnym wyzwaniu, jakim jest starzenie się społeczeństw w krajach generujących ruch turystyczny, w tym również w Polsce. Tematyka koncentruje się na konieczności dostosowania usług do rosnących potrzeb turystów seniorów. Autorki przedstawiają najświeższe zagadnienia związane z trendami i rozwojem rynku usług hotelarskich, zwracając uwagę na zmieniające się generacje, nowe potrzeby starszych turystów oraz ich segmentację. Omawiane kwestie mogą zaciekawić zarówno praktyków rynku usług hotelarskich, jak i tych, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę teoretyczną w tej dziedzinie. Z recenzji prof. nadzw. UEP dr hab. Agnieszki Niezgody z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu wynika, że praca ta wnosi istotny wkład do dyskusji o przyszłości rynku usług turystycznych.
