Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
To jest marketing!
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
# 1 Wall Street Journal Bestseller
Przestańmy oszukiwać, używać spamu i czuć się winni z powodu swoich działań. To czas, by przestać mylić liczbę followersów z prawdziwymi relacjami i marnować zasoby na przyciąganie uwagi, które i tak nie przynosi rezultatów w dłuższym czasie. Zamiast tego uczmy się dostrzegać przed potrzeby bycia dostrzeżonym.
Przez ćwierć wieku Seth Godin inspirował i uczył rzesze przedsiębiorców, marketingowców, liderów oraz entuzjastów z różnych środowisk za pośrednictwem swojego bloga, kursów online, prelekcji oraz bestsellerów. Jego innowacyjne podejście przekształciło język marketingowy, a teraz, w książce "To jest marketing!", prezentuje esencję swojej wiedzy w kompaktowej formie, oferując nieprzemijające wskazówki.
Na czele jego filozofii stoi potężna idea: wybitni marketingowcy stawiają czoła problemom konsumentów, nie własnej firmy. Klucz leży w empatii, budowaniu relacji oraz pracy emocjonalnej, zamiast zdobywania uwagi poprzez spam. Godin, posługując się swoją unikalną mieszanką spostrzeżeń i zapadających w pamięć przykładów, naucza jak:
- wyznaczyć najmniejszą, lecz rentowną grupę docelową,
- zdobywać zaufanie i akceptację rynku,
- korzystać z narracji swoich zwolenników,
- mieć odwagę do tworzenia i rozładowania napięcia,
- oraz przede wszystkim, jak dostarczać narzędzi i narracji pozwalających innym realizować ich cele.
Nie ważne, czy zajmujesz się technologią, prowadzisz małą firmę czy pracujesz w korporacji — ta książka pomoże ci zmienić sposób prezentacji twojego produktu lub usługi światu, nawiązać autentyczne kontakty z tymi, którzy tego potrzebują. Twój wkład ma wartość; pozwól, aby świat to zauważył.
Seth Godin, autor 18 międzynarodowych bestsellerów, takich jak "Marketing za przyzwoleniem", "Fioletowa krowa", "Najmocniejsze ogniwo" i "Potrząśnij pudełkiem", zmienił podejście ludzi do marketingu. Jego książki przetłumaczono na 38 języków, a codzienne wpisy na seths.blog docierają do milionów ludzi. Jako założyciel altMBA oraz pionierskiego startupu internetowego Yoyodyne, znalazł się w Marketingowej Galerii Sław. Więcej informacji na sethgodin.com.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
# 1 Wall Street Journal Bestseller
Przestańmy oszukiwać, używać spamu i czuć się winni z powodu swoich działań. To czas, by przestać mylić liczbę followersów z prawdziwymi relacjami i marnować zasoby na przyciąganie uwagi, które i tak nie przynosi rezultatów w dłuższym czasie. Zamiast tego uczmy się dostrzegać przed potrzeby bycia dostrzeżonym.
Przez ćwierć wieku Seth Godin inspirował i uczył rzesze przedsiębiorców, marketingowców, liderów oraz entuzjastów z różnych środowisk za pośrednictwem swojego bloga, kursów online, prelekcji oraz bestsellerów. Jego innowacyjne podejście przekształciło język marketingowy, a teraz, w książce "To jest marketing!", prezentuje esencję swojej wiedzy w kompaktowej formie, oferując nieprzemijające wskazówki.
Na czele jego filozofii stoi potężna idea: wybitni marketingowcy stawiają czoła problemom konsumentów, nie własnej firmy. Klucz leży w empatii, budowaniu relacji oraz pracy emocjonalnej, zamiast zdobywania uwagi poprzez spam. Godin, posługując się swoją unikalną mieszanką spostrzeżeń i zapadających w pamięć przykładów, naucza jak:
- wyznaczyć najmniejszą, lecz rentowną grupę docelową,
- zdobywać zaufanie i akceptację rynku,
- korzystać z narracji swoich zwolenników,
- mieć odwagę do tworzenia i rozładowania napięcia,
- oraz przede wszystkim, jak dostarczać narzędzi i narracji pozwalających innym realizować ich cele.
Nie ważne, czy zajmujesz się technologią, prowadzisz małą firmę czy pracujesz w korporacji — ta książka pomoże ci zmienić sposób prezentacji twojego produktu lub usługi światu, nawiązać autentyczne kontakty z tymi, którzy tego potrzebują. Twój wkład ma wartość; pozwól, aby świat to zauważył.
Seth Godin, autor 18 międzynarodowych bestsellerów, takich jak "Marketing za przyzwoleniem", "Fioletowa krowa", "Najmocniejsze ogniwo" i "Potrząśnij pudełkiem", zmienił podejście ludzi do marketingu. Jego książki przetłumaczono na 38 języków, a codzienne wpisy na seths.blog docierają do milionów ludzi. Jako założyciel altMBA oraz pionierskiego startupu internetowego Yoyodyne, znalazł się w Marketingowej Galerii Sław. Więcej informacji na sethgodin.com.
