Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Teoria komunikowania publicznego i politycznego
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego. Autorzy omawiają m.in. istotę komunikowania politycznego, rolę komunikowania masowego i mediów masowych w polityce, zjawisko widoczności medialnej i mediatyzacji życia politycznego, organizację kampanii politycznych i wyborczych. Wiadomości zawarte w niniejszym podręczniku przydadzą się przede wszystkim studentom nauk społecznych, praktykom życia publicznego i politycznego, dziennikarzom oraz każdemu, kto interesuje sie zagadnieniami komunikologii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego. Autorzy omawiają m.in. istotę komunikowania politycznego, rolę komunikowania masowego i mediów masowych w polityce, zjawisko widoczności medialnej i mediatyzacji życia politycznego, organizację kampanii politycznych i wyborczych. Wiadomości zawarte w niniejszym podręczniku przydadzą się przede wszystkim studentom nauk społecznych, praktykom życia publicznego i politycznego, dziennikarzom oraz każdemu, kto interesuje sie zagadnieniami komunikologii.
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 79.55 zł
Okładka: Miękka
Rok wydania: 2007
Rozmiar: 183 x 223 mm
ID: 9788372779632
Wydawnictwo: Astrum
Inne wydania książki: Teoria komunikowania publicznego i politycznego
79.55 zł
nowa
-
79.55 zł
nowa
Taniej o 0.45 zł 80.00 zł
Inne książki: Bogusława Dobek-Ostrowska
79.55 zł
nowa
-
79.55 zł
nowa
Taniej o 0.45 zł 80.00 zł
25.61 zł
jak nowa
-
25.61 zł
jak nowa
-
20.75 zł
dobry
-
16.60 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 48.39 zł 74.00 zł
Inne książki: Pozostałe książki
44.26 zł
jak nowa
-
44.26 zł
jak nowa
-
45.80 zł
dobry
Taniej o 0.64 zł 44.90 zł
35.85 zł
nowa
-
16.17 zł
jak nowa
-
35.85 zł
nowa
Taniej o 9.05 zł 44.90 zł
41.45 zł
dobry
-
49.73 zł
jak nowa
-
41.45 zł
dobry
-
34.33 zł
widoczne ślady używania
43.20 zł
jak nowa
-
43.20 zł
jak nowa
Taniej o 105.80 zł 149.00 zł
49.59 zł
jak nowa
-
49.59 zł
jak nowa
Taniej o 10.31 zł 59.90 zł
63.90 zł
nowa
-
63.90 zł
nowa
Taniej o 6.09 zł 69.99 zł
51.01 zł
dobry
-
43.72 zł
jak nowa
-
51.01 zł
dobry
-
32.09 zł
widoczne ślady używania
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew