Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Teoria komunikowania publicznego i politycznego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W polskiej literaturze naukowej kwestie związane z komunikacją polityczną i publiczną są rzadko eksplorowane. Książka "Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie" stanowi pierwsze i innowacyjne opracowanie, które przybliża tę tematykę na rodzimym rynku wydawniczym. Pierwsza część skierowana jest na komunikowanie publiczne; omawia definicję tego terminu, analizuje kluczowe elementy procesu, jego organizację, formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Druga część koncentruje się na komunikacji politycznej, gdzie autorzy przedstawiają istotne zagadnienia, takie jak natura komunikacji politycznej, wpływ mediów masowych na politykę, widoczność medialna oraz mediatyzacja życia politycznego, a także organizacja kampanii politycznych i wyborczych. Publikacja ta jest cennym źródłem wiedzy dla studentów nauk społecznych, aktywnych uczestników życia publicznego i politycznego, dziennikarzy oraz wszystkich zainteresowanych komunikologią.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W polskiej literaturze naukowej kwestie związane z komunikacją polityczną i publiczną są rzadko eksplorowane. Książka "Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie" stanowi pierwsze i innowacyjne opracowanie, które przybliża tę tematykę na rodzimym rynku wydawniczym. Pierwsza część skierowana jest na komunikowanie publiczne; omawia definicję tego terminu, analizuje kluczowe elementy procesu, jego organizację, formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Druga część koncentruje się na komunikacji politycznej, gdzie autorzy przedstawiają istotne zagadnienia, takie jak natura komunikacji politycznej, wpływ mediów masowych na politykę, widoczność medialna oraz mediatyzacja życia politycznego, a także organizacja kampanii politycznych i wyborczych. Publikacja ta jest cennym źródłem wiedzy dla studentów nauk społecznych, aktywnych uczestników życia publicznego i politycznego, dziennikarzy oraz wszystkich zainteresowanych komunikologią.
