Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Techniki pracy w hotelarstwie. Technik hotelarstwa. Ćwiczenia. Część 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zeszyt ćwiczeń przeznaczony dla przyszłych techników hotelarstwa, skierowany do uczniów technikum, koncentruje się na kwalifikacji T.11, czyli planowaniu i realizacji usług w recepcji. Dzięki niemu uczniowie mogą pogłębiać swoją wiedzę na temat historii hotelarstwa, jak również poznawać szczegóły dotyczące bazy noclegowej w Polsce oraz jej klasyfikacji. Publikacja przybliża również najważniejsze organizacje branżowe wspierające hotelarzy. Dodatkowo, zeszyt oferuje testy sprawdzające znajomość wymagań związanych z dostosowaniem hotelu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Uczniowie uczą się prawidłowego wypełniania dokumentacji recepcyjnej, a także zaznajamiają się z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz podstawami udzielania pierwszej pomocy. Szczegółowo opisane są również procedury meldowania i wymeldowywania gości, co ma na celu przygotowanie przyszłych hotelarzy do efektywnego działania w pracy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zeszyt ćwiczeń przeznaczony dla przyszłych techników hotelarstwa, skierowany do uczniów technikum, koncentruje się na kwalifikacji T.11, czyli planowaniu i realizacji usług w recepcji. Dzięki niemu uczniowie mogą pogłębiać swoją wiedzę na temat historii hotelarstwa, jak również poznawać szczegóły dotyczące bazy noclegowej w Polsce oraz jej klasyfikacji. Publikacja przybliża również najważniejsze organizacje branżowe wspierające hotelarzy. Dodatkowo, zeszyt oferuje testy sprawdzające znajomość wymagań związanych z dostosowaniem hotelu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Uczniowie uczą się prawidłowego wypełniania dokumentacji recepcyjnej, a także zaznajamiają się z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz podstawami udzielania pierwszej pomocy. Szczegółowo opisane są również procedury meldowania i wymeldowywania gości, co ma na celu przygotowanie przyszłych hotelarzy do efektywnego działania w pracy.
