Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tao. Trzy skarby
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Świat Lao Tzu wykracza poza granice ustalone przez filozofię, religię czy etykę. Jego rzeczywistość nie sprowadza się jedynie do sposobu życia. Lao Tzu nie proponuje nauk ani nie wygłasza kazań; jego esencją jest po prostu obecność, którą się dzieli. Nie oferuje zestawu reguł czy dogmatów, jedynie siebie samego, zapraszając do doświadczenia tej obecności.
Gdyby Lao Tzu funkcjonował jak filozof, jego myśli byłyby prostsze do uchwycenia, jednak jego natura jest tajemnicza i wymyka się logicznemu myśleniu. Nie wpasowuje się w ramy filozofii ani anty-filozofii, ponieważ obie te sfery opierają się na zasadach logiki. Lao Tzu jest w swej istocie absurdalny.
Filozofia i anty-filozofia działają podobnie, ponieważ obie bazują na logice; w tym sensie anty-filozofie są jedynie inną formą filozofii. Weźmy przykład Nagarjuny, znakomitego anty-filozofa, który mimo swojego sprzeciwu nadal używa argumentacji charakterystycznej dla filozofów. Choć występuje przeciw filozofii, jego metodą pozostaje filozoficzne dyskutowanie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Świat Lao Tzu wykracza poza granice ustalone przez filozofię, religię czy etykę. Jego rzeczywistość nie sprowadza się jedynie do sposobu życia. Lao Tzu nie proponuje nauk ani nie wygłasza kazań; jego esencją jest po prostu obecność, którą się dzieli. Nie oferuje zestawu reguł czy dogmatów, jedynie siebie samego, zapraszając do doświadczenia tej obecności.
Gdyby Lao Tzu funkcjonował jak filozof, jego myśli byłyby prostsze do uchwycenia, jednak jego natura jest tajemnicza i wymyka się logicznemu myśleniu. Nie wpasowuje się w ramy filozofii ani anty-filozofii, ponieważ obie te sfery opierają się na zasadach logiki. Lao Tzu jest w swej istocie absurdalny.
Filozofia i anty-filozofia działają podobnie, ponieważ obie bazują na logice; w tym sensie anty-filozofie są jedynie inną formą filozofii. Weźmy przykład Nagarjuny, znakomitego anty-filozofa, który mimo swojego sprzeciwu nadal używa argumentacji charakterystycznej dla filozofów. Choć występuje przeciw filozofii, jego metodą pozostaje filozoficzne dyskutowanie.
