Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Razem - ku zmianie paradygmatu gospodarowania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka ukazuje dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość, stosując narzędzia z zakresu ekonomii, zarządzania biznesowego oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Wychodząc od wpływu kryzysu gospodarczego na postrzeganie celów zarządzania i wybory strategiczne współczesnych firm, dokonuje analizy procesów mózgowych towarzyszących podejmowaniu decyzji menedżerskich i poszukiwaniu alternatywnych sposobów zarządzania.
Książka wyróżnia się unikalnym podejściem badawczym, które podkreśla, że sposób myślenia ma kluczowe znaczenie dla działań, a zmiana wymaga zrozumienia istotnych prawd oraz ich wzajemnych relacji i wpływu na podejmowane decyzje. Szczególnie interesujące jest połączenie ekonomicznych i zarządczych rozważań z osiągnięciami współczesnych neuronauk oraz przedstawienie ekonomii wspólnego dobra jako możliwego paradygmatu zmiany.
Publikacja ta stanowi istotny głos w debacie nad nowymi modelami gospodarczymi, które uwzględniają wartości społeczne. Skierowana jest do osób zainteresowanych ekonomią i zarządzaniem – zarówno praktyków, jak i badaczy – poszukujących innowacyjnych narzędzi do analizy otaczającej rzeczywistości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka ukazuje dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość, stosując narzędzia z zakresu ekonomii, zarządzania biznesowego oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Wychodząc od wpływu kryzysu gospodarczego na postrzeganie celów zarządzania i wybory strategiczne współczesnych firm, dokonuje analizy procesów mózgowych towarzyszących podejmowaniu decyzji menedżerskich i poszukiwaniu alternatywnych sposobów zarządzania.
Książka wyróżnia się unikalnym podejściem badawczym, które podkreśla, że sposób myślenia ma kluczowe znaczenie dla działań, a zmiana wymaga zrozumienia istotnych prawd oraz ich wzajemnych relacji i wpływu na podejmowane decyzje. Szczególnie interesujące jest połączenie ekonomicznych i zarządczych rozważań z osiągnięciami współczesnych neuronauk oraz przedstawienie ekonomii wspólnego dobra jako możliwego paradygmatu zmiany.
Publikacja ta stanowi istotny głos w debacie nad nowymi modelami gospodarczymi, które uwzględniają wartości społeczne. Skierowana jest do osób zainteresowanych ekonomią i zarządzaniem – zarówno praktyków, jak i badaczy – poszukujących innowacyjnych narzędzi do analizy otaczającej rzeczywistości.
