Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Python dla dzieci. Programowanie na wesoło
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Python to niezwykle elastyczny i ekspresywny język programowania, który charakteryzuje się prostotą nauki oraz przyjemnością użytkowania. Niestety, wiele podręczników dotyczących tego języka bywa jednostajnych i nieprzekonujących. "Python dla dzieci" jest jednak innowacyjnym podejściem do nauki programowania, adresowanym zarówno do młodszych, jak i starszych czytelników. Autor, Jason R. Briggs, z wyjątkową starannością prezentuje podstawy języka, wprowadzając odbiorców w świat kreatywnych i zabawnych projektów, w których pojawiają się głodne potwory, tajni agenci i żądne skarbów kruki. Nowe koncepcje są klarownie wyjaśnione, a kluczowe fragmenty kodu wyróżniają się kolorem i są szczegółowo analizowane. Książkę wzbogacają nieszablonowe, kolorowe ilustracje, które dodają jej lekkości i atrakcyjności. Zadania zamieszczone na końcu każdego rozdziału mają na celu pobudzanie myślenia oraz rozwijanie umiejętności analitycznych czytelnika. Po przyswojeniu materiału, czytelnik będzie miał możliwość stworzenia dwóch własnych gier: wersji klasycznego Ponga oraz platformówki "Pan Patyczak pędzi do wyjścia", wypełnionej skokami, animacjami i wieloma innymi elementami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Python to niezwykle elastyczny i ekspresywny język programowania, który charakteryzuje się prostotą nauki oraz przyjemnością użytkowania. Niestety, wiele podręczników dotyczących tego języka bywa jednostajnych i nieprzekonujących. "Python dla dzieci" jest jednak innowacyjnym podejściem do nauki programowania, adresowanym zarówno do młodszych, jak i starszych czytelników. Autor, Jason R. Briggs, z wyjątkową starannością prezentuje podstawy języka, wprowadzając odbiorców w świat kreatywnych i zabawnych projektów, w których pojawiają się głodne potwory, tajni agenci i żądne skarbów kruki. Nowe koncepcje są klarownie wyjaśnione, a kluczowe fragmenty kodu wyróżniają się kolorem i są szczegółowo analizowane. Książkę wzbogacają nieszablonowe, kolorowe ilustracje, które dodają jej lekkości i atrakcyjności. Zadania zamieszczone na końcu każdego rozdziału mają na celu pobudzanie myślenia oraz rozwijanie umiejętności analitycznych czytelnika. Po przyswojeniu materiału, czytelnik będzie miał możliwość stworzenia dwóch własnych gier: wersji klasycznego Ponga oraz platformówki "Pan Patyczak pędzi do wyjścia", wypełnionej skokami, animacjami i wieloma innymi elementami.
