InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja jest przewodnikiem poświęconym projektowaniu systemów podwyżkowych. Autor dzieli się swoim ponad 20-letnim doświadczeniem, w zwięzły i przystępny sposób wyjaśnia teoretyczne oraz praktyczne aspekty wdrażania mechanizmu podwyżkowego w organizacjach. W książce poruszono zagadnienia takie jak: - planowanie budżetu podwyżkowego, - waloryzacja wynagrodzeń a system ocen okresowych, - związek pomiędzy wartościowaniem stanowisk a podwyżką wynagrodzeń, - waloryzacja wynagrodzeń w szczególnych przypadkach (awans, zmiana obowiązków, fuzje, przejęcia), - formalne aspekty podwyżek. Nowe wydanie zostało wzbogacone m.in. o treści odnoszące się do aktualnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej kraju, a w szczególności o kwestie wpływające na rosnące oczekiwania podwyżkowe pracowników takie jak: wysoka inflacja, częste zmiany płacy minimalnej, niedobór specjalistów w niektórych branżach. Ciekawym uzupełnieniem omawianych problemów są przykłady odnoszące się do konkretnych sytuacji z praktyki zawodowej autora. Książka przeznaczona jest dla menadżerów, pracowników działów kadr, specjalistów z dziedziny ZZL, pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR, a także dla słuchaczy studiów podyplomowych kierunków związanych z zarządzaniem wynagrodzeniami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja jest przewodnikiem poświęconym projektowaniu systemów podwyżkowych. Autor dzieli się swoim ponad 20-letnim doświadczeniem, w zwięzły i przystępny sposób wyjaśnia teoretyczne oraz praktyczne aspekty wdrażania mechanizmu podwyżkowego w organizacjach. W książce poruszono zagadnienia takie jak: - planowanie budżetu podwyżkowego, - waloryzacja wynagrodzeń a system ocen okresowych, - związek pomiędzy wartościowaniem stanowisk a podwyżką wynagrodzeń, - waloryzacja wynagrodzeń w szczególnych przypadkach (awans, zmiana obowiązków, fuzje, przejęcia), - formalne aspekty podwyżek. Nowe wydanie zostało wzbogacone m.in. o treści odnoszące się do aktualnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej kraju, a w szczególności o kwestie wpływające na rosnące oczekiwania podwyżkowe pracowników takie jak: wysoka inflacja, częste zmiany płacy minimalnej, niedobór specjalistów w niektórych branżach. Ciekawym uzupełnieniem omawianych problemów są przykłady odnoszące się do konkretnych sytuacji z praktyki zawodowej autora. Książka przeznaczona jest dla menadżerów, pracowników działów kadr, specjalistów z dziedziny ZZL, pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR, a także dla słuchaczy studiów podyplomowych kierunków związanych z zarządzaniem wynagrodzeniami.