Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Kwalifikacja INF.04. Podręcznik do nauki zawodu technik programista. Część 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik ten stanowi kompleksowe źródło wiedzy dla techników programistów, koncentrujące się na tworzeniu aplikacji. Zawiera szczegółowe wytyczne dotyczące zasad programowania obiektowego, a także praktyczne wskazówki na temat korzystania z narzędzi programistycznych do tworzenia aplikacji konsolowych opartych na tej metodologii. Czytelnicy znajdą tu również informacje na temat stosowania operatorów, instrukcji, bibliotek różnych języków programowania, a także definicji klas i konstruktorów oraz programowania obsługi wyjątków.
Podręcznik ten jest nieocenionym wsparciem w zrozumieniu kluczowych aspektów projektowania aplikacji desktopowych, korzystania z IDE, narzędzi RAD i frameworków oraz samego procesu programowania aplikacji okienkowych. Ponadto, wyjaśnia on szczegóły dotyczące wykorzystania środowiska programistycznego przy tworzeniu aplikacji mobilnych oraz reguł rządzących tym procesem.
Korzystając z tego podręcznika, przyszły technik programista zdobędzie wiedzę na temat walidacji kodu, przeprowadzania testów oraz dokumentowania aplikacji. Liczne ilustracje w postaci zrzutów ekranowych i schematów wspierają proces przyswajania omówionych tematów, czyniąc naukę bardziej przystępną i zrozumiałą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik ten stanowi kompleksowe źródło wiedzy dla techników programistów, koncentrujące się na tworzeniu aplikacji. Zawiera szczegółowe wytyczne dotyczące zasad programowania obiektowego, a także praktyczne wskazówki na temat korzystania z narzędzi programistycznych do tworzenia aplikacji konsolowych opartych na tej metodologii. Czytelnicy znajdą tu również informacje na temat stosowania operatorów, instrukcji, bibliotek różnych języków programowania, a także definicji klas i konstruktorów oraz programowania obsługi wyjątków.
Podręcznik ten jest nieocenionym wsparciem w zrozumieniu kluczowych aspektów projektowania aplikacji desktopowych, korzystania z IDE, narzędzi RAD i frameworków oraz samego procesu programowania aplikacji okienkowych. Ponadto, wyjaśnia on szczegóły dotyczące wykorzystania środowiska programistycznego przy tworzeniu aplikacji mobilnych oraz reguł rządzących tym procesem.
Korzystając z tego podręcznika, przyszły technik programista zdobędzie wiedzę na temat walidacji kodu, przeprowadzania testów oraz dokumentowania aplikacji. Liczne ilustracje w postaci zrzutów ekranowych i schematów wspierają proces przyswajania omówionych tematów, czyniąc naukę bardziej przystępną i zrozumiałą.
