Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Twój startup - instrukcja obsługi" to niezwykłe kompendium wiedzy, które służy jako przewodnik krok po kroku dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swój startup. Nie jest to jednak pozycja do szybkiego przeczytania. Zaleca się, aby czytać ją w sposób systematyczny, powracając do jej poszczególnych rozdziałów. Będzie Ci towarzyszyć przez kilka miesięcy – od sześciu do trzydziestu – wspierając w przekształcaniu Twojej wizji w dochodowy biznes.
Podręcznik podzielony jest na cztery główne części. Pierwsza sekcja wprowadza w tematykę Customer Development. Wyjaśniono w niej, na czym polega ta metodologia oraz przedstawiono czternaście zasad, którymi powinien kierować się startup wdrażający te rozwiązania. Następnie, autorzy omawiają, jak przełożyć wizję założycielską na model biznesowy oraz testować postawione hipotezy poprzez interakcje z klientami. Trzecia część książki to program testów, dzięki którym poznasz potencjalną opłacalność swojego przedsięwzięcia; znajdziesz tu również listy kontrolne, które pomogą w monitorowaniu postępów w procesie Customer Development.
Steve Blank, współautor książki, to uznany innowator w dziedzinie startupów oraz edukacji przedsiębiorczości, twórca metodologii Customer Development i jeden z pionierów ruchu Lean Startup. Uczy na znakomitych uczelniach, takich jak Uniwersytet Stanforda, UC Berkeley i Columbia. Jego blog, www.steveblank.com, jest cenionym źródłem wiedzy dla przedsiębiorców. Bob Dorf, drugi autor, jest doświadczonym przedsiębiorcą, który już w młodym wieku założył swoją pierwszą rentowną firmę. Ma na koncie siedem różnych przedsięwzięć, z których dwa były wybitnie udane, a całość jego doświadczeń czyni go idealnym mentorem w zakresie budowania startupów. Bob dzieli się swoją wiedzą również na wykładach w Columbia Business School.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Twój startup - instrukcja obsługi" to niezwykłe kompendium wiedzy, które służy jako przewodnik krok po kroku dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swój startup. Nie jest to jednak pozycja do szybkiego przeczytania. Zaleca się, aby czytać ją w sposób systematyczny, powracając do jej poszczególnych rozdziałów. Będzie Ci towarzyszyć przez kilka miesięcy – od sześciu do trzydziestu – wspierając w przekształcaniu Twojej wizji w dochodowy biznes.
Podręcznik podzielony jest na cztery główne części. Pierwsza sekcja wprowadza w tematykę Customer Development. Wyjaśniono w niej, na czym polega ta metodologia oraz przedstawiono czternaście zasad, którymi powinien kierować się startup wdrażający te rozwiązania. Następnie, autorzy omawiają, jak przełożyć wizję założycielską na model biznesowy oraz testować postawione hipotezy poprzez interakcje z klientami. Trzecia część książki to program testów, dzięki którym poznasz potencjalną opłacalność swojego przedsięwzięcia; znajdziesz tu również listy kontrolne, które pomogą w monitorowaniu postępów w procesie Customer Development.
Steve Blank, współautor książki, to uznany innowator w dziedzinie startupów oraz edukacji przedsiębiorczości, twórca metodologii Customer Development i jeden z pionierów ruchu Lean Startup. Uczy na znakomitych uczelniach, takich jak Uniwersytet Stanforda, UC Berkeley i Columbia. Jego blog, www.steveblank.com, jest cenionym źródłem wiedzy dla przedsiębiorców. Bob Dorf, drugi autor, jest doświadczonym przedsiębiorcą, który już w młodym wieku założył swoją pierwszą rentowną firmę. Ma na koncie siedem różnych przedsięwzięć, z których dwa były wybitnie udane, a całość jego doświadczeń czyni go idealnym mentorem w zakresie budowania startupów. Bob dzieli się swoją wiedzą również na wykładach w Columbia Business School.
