Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ortograffiti. Od dysgrafii do kaligrafii. Zeszyt ćwiczeń 1. Szkoła podstawowa
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria ORTOGRAFFITI Kaligrafia cz. I. dla uczniów z dysgrafią z klas IV-VI szkoły podstawowej składa się z jednego zeszytu ćwiczeń przeznaczonego na semestr pierwszy. Zeszyt stanowi kompletną całość i wdraża do poprawnego pisania pod względem graficznym (czytelność, estetyka) oraz poprawia tempo pisania. Duży nacisk położono na rozwijanie funkcji wzrokowych, koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni oraz koncentracji uwagi. Każdy zeszyt został podzielony na 14 bloków tematycznych. Każdy z bloków utrwala wzór pisania grupy liter lub cyfr. Na końcu każdego zeszytu znajdują się prace domowe do samodzielnego wykonania przez ucznia utrwalające nowo poznane treści.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria ORTOGRAFFITI Kaligrafia cz. I. dla uczniów z dysgrafią z klas IV-VI szkoły podstawowej składa się z jednego zeszytu ćwiczeń przeznaczonego na semestr pierwszy. Zeszyt stanowi kompletną całość i wdraża do poprawnego pisania pod względem graficznym (czytelność, estetyka) oraz poprawia tempo pisania. Duży nacisk położono na rozwijanie funkcji wzrokowych, koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, orientacji w schemacie ciała i przestrzeni oraz koncentracji uwagi. Każdy zeszyt został podzielony na 14 bloków tematycznych. Każdy z bloków utrwala wzór pisania grupy liter lub cyfr. Na końcu każdego zeszytu znajdują się prace domowe do samodzielnego wykonania przez ucznia utrwalające nowo poznane treści.