InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Głównym celem podręcznika jest udzielenie czytelnikowi pomocy w wyrażaniu i analizowaniu codziennych doświadczeń. Może służyć wszystkim pragnącym zdystansować się od moralnego zamętu, który charakteryzuje współczesny świat. Stanowi także pomoc dla nauczycieli i rodziców – wszelkich wychowawców, którzy potrzebują ugruntować swoje myślenie o dobru i złu. Struktura podręcznika próbuje odzwierciedlić rozwój myślenia moralnego od głównych, moralnych doświadczeń osobistych, poprzez powstającą refleksję, analizę i systematyzację, aż do czerpania z filozoficznego dziedzictwa ludzkości. Zagadnienia tematyczne: – analiza doświadczenia zła jako stymulatora myślenia moralnego, – wartości i postawy człowieka wobec nich, – problem odpowiedzialności, – język w komunikacji z innymi, – próba uzasadnienia funkcjonujących norm i wartości moralnych, – omówienie spuścizny filozoficznej dotyczącej etycznego wymiaru życia człowieka, – rozważania na temat wybranych problemów etycznych współczesnego świata (rozwój dyskursywnego myślenia). Najnowsze wydanie podręcznika zostało dostosowane do wieloletniego użytku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Głównym celem podręcznika jest udzielenie czytelnikowi pomocy w wyrażaniu i analizowaniu codziennych doświadczeń. Może służyć wszystkim pragnącym zdystansować się od moralnego zamętu, który charakteryzuje współczesny świat. Stanowi także pomoc dla nauczycieli i rodziców – wszelkich wychowawców, którzy potrzebują ugruntować swoje myślenie o dobru i złu. Struktura podręcznika próbuje odzwierciedlić rozwój myślenia moralnego od głównych, moralnych doświadczeń osobistych, poprzez powstającą refleksję, analizę i systematyzację, aż do czerpania z filozoficznego dziedzictwa ludzkości. Zagadnienia tematyczne: – analiza doświadczenia zła jako stymulatora myślenia moralnego, – wartości i postawy człowieka wobec nich, – problem odpowiedzialności, – język w komunikacji z innymi, – próba uzasadnienia funkcjonujących norm i wartości moralnych, – omówienie spuścizny filozoficznej dotyczącej etycznego wymiaru życia człowieka, – rozważania na temat wybranych problemów etycznych współczesnego świata (rozwój dyskursywnego myślenia). Najnowsze wydanie podręcznika zostało dostosowane do wieloletniego użytku.