Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Miłość a pedagogika
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorzy tej monografii analizują temat miłości w kontekście pedagogiki, przyciągając różnorodne perspektywy z wielu dziedzin naukowych. Jednoczy ich przekonanie o istotności miłości jako kluczowego elementu w pedagogice, co czyni z tej książki cenny zasób zarówno dla teoretyków, jak i praktyków edukacji. Prezentowane tu zróżnicowane podejścia oraz bogactwo poglądów sprawiają, że każdy czytelnik znajdzie coś inspirującego, co można zastosować zarówno w badaniach, jak i codziennej praktyce pedagogicznej.
Książka rozpoczyna się od wstępu, który wprowadza czytelników w istotne dyskusje na temat pojęcia miłości. Pierwsza część zawiera artykuły, w których omówiono znaczenie tego pojęcia oraz jego funkcjonowanie społeczne, bazując na wnikliwych badaniach. Druga część książki jest zbiorem tekstów, które ukazują miłość w rozmaitych kontekstach kulturowych, co ukazuje różnorodność inspiracji związanych z tym zagadnieniem. Takie podejście stwarza solidne podstawy do bardziej szczegółowej refleksji pedagogicznej w trzeciej części. W tej ostatniej części autorzy starają się uchwycić wyjątkowy fenomen miłości w kontekście pedagogicznego doświadczenia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorzy tej monografii analizują temat miłości w kontekście pedagogiki, przyciągając różnorodne perspektywy z wielu dziedzin naukowych. Jednoczy ich przekonanie o istotności miłości jako kluczowego elementu w pedagogice, co czyni z tej książki cenny zasób zarówno dla teoretyków, jak i praktyków edukacji. Prezentowane tu zróżnicowane podejścia oraz bogactwo poglądów sprawiają, że każdy czytelnik znajdzie coś inspirującego, co można zastosować zarówno w badaniach, jak i codziennej praktyce pedagogicznej.
Książka rozpoczyna się od wstępu, który wprowadza czytelników w istotne dyskusje na temat pojęcia miłości. Pierwsza część zawiera artykuły, w których omówiono znaczenie tego pojęcia oraz jego funkcjonowanie społeczne, bazując na wnikliwych badaniach. Druga część książki jest zbiorem tekstów, które ukazują miłość w rozmaitych kontekstach kulturowych, co ukazuje różnorodność inspiracji związanych z tym zagadnieniem. Takie podejście stwarza solidne podstawy do bardziej szczegółowej refleksji pedagogicznej w trzeciej części. W tej ostatniej części autorzy starają się uchwycić wyjątkowy fenomen miłości w kontekście pedagogicznego doświadczenia.
