Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jakość życia w perspektywie pedagogicznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podnoszenie jakości życia w różnych jego aspektach to jedno z głównych zadań zarówno w teorii, jak i praktyce naukowej, szczególnie w dziedzinie pedagogiki. Zrozumienie, jak rozwija się jednostka przez całe życie oraz jakie społeczne uwarunkowania wpływają na ten proces, ma kluczowe znaczenie. Książka koncentruje się na jakości życia nauczycieli, którzy równocześnie pełnią rolę studentów, co czyni tę grupę badawczą szczególnie interesującą i niedostatecznie zgłębianą.
Autorka podejmuje się analizy czynników wpływających na postrzeganą jakość ich życia, uwzględniając aspekty takie jak motywacja, wyznaczanie i realizacja celów życiowych oraz system wartości, który kieruje ich działaniami. Badanie tych elementów pozwala lepiej zrozumieć, jak sytuacja życiowa nauczycieli-studentów wpływa na ich interakcje społeczne, a tym samym kształtuje ich motywację oraz wybory dotyczące celów i wartości.
Książka zachęca do refleksji nad własnym życiem poprzez analizę indywidualnych doświadczeń tych osób i jak te doświadczenia mogą odzwierciedlać szersze społeczne tendencje. To podejście oferuje nowe spojrzenie na jedną z mniej znanych grup społecznych i dostarcza wartościowych insightów dla pedagogiki i nauk społecznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podnoszenie jakości życia w różnych jego aspektach to jedno z głównych zadań zarówno w teorii, jak i praktyce naukowej, szczególnie w dziedzinie pedagogiki. Zrozumienie, jak rozwija się jednostka przez całe życie oraz jakie społeczne uwarunkowania wpływają na ten proces, ma kluczowe znaczenie. Książka koncentruje się na jakości życia nauczycieli, którzy równocześnie pełnią rolę studentów, co czyni tę grupę badawczą szczególnie interesującą i niedostatecznie zgłębianą.
Autorka podejmuje się analizy czynników wpływających na postrzeganą jakość ich życia, uwzględniając aspekty takie jak motywacja, wyznaczanie i realizacja celów życiowych oraz system wartości, który kieruje ich działaniami. Badanie tych elementów pozwala lepiej zrozumieć, jak sytuacja życiowa nauczycieli-studentów wpływa na ich interakcje społeczne, a tym samym kształtuje ich motywację oraz wybory dotyczące celów i wartości.
Książka zachęca do refleksji nad własnym życiem poprzez analizę indywidualnych doświadczeń tych osób i jak te doświadczenia mogą odzwierciedlać szersze społeczne tendencje. To podejście oferuje nowe spojrzenie na jedną z mniej znanych grup społecznych i dostarcza wartościowych insightów dla pedagogiki i nauk społecznych.
