Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gucci. Historia kultowego domu mody
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Od momentu założenia we Florencji w 1921 roku jako firma specjalizująca się w oferowaniu luksusowych bagaży dla elity, Gucci przekształciło się w synonim ikonicznych akcesoriów i ekskluzywnych kolekcji couture. W ciągu ostatnich stu lat marka stała się filarem luksusowej mody, łącząc skromną elegancję z bogactwem, wszystko pod znanym logo podwójnego "G".
Książka ta ukazuje ewolucję Gucci od swoich pierwszych kroków jako producent luksusowych bagaży i ubrań jeździeckich, podkreślając, jak rodzina przezwyciężyła konflikty oraz trudy czasów wojny, by na nowo zaistnieć jako lider haute couture w latach 90. XX wieku. Dzięki wizji Alessandra Michelego, marka z powodzeniem wkroczyła na scenę mody ulicznej, zdobywając serca nowego pokolenia miłośników stylu. Kolekcja ponad 100 starannie dobranych fotografii ilustruje odważne i zmysłowe projekty Gucci, podkreślając jej pozycję jako jednej z najbardziej wpływowych marek naszych czasów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Od momentu założenia we Florencji w 1921 roku jako firma specjalizująca się w oferowaniu luksusowych bagaży dla elity, Gucci przekształciło się w synonim ikonicznych akcesoriów i ekskluzywnych kolekcji couture. W ciągu ostatnich stu lat marka stała się filarem luksusowej mody, łącząc skromną elegancję z bogactwem, wszystko pod znanym logo podwójnego "G".
Książka ta ukazuje ewolucję Gucci od swoich pierwszych kroków jako producent luksusowych bagaży i ubrań jeździeckich, podkreślając, jak rodzina przezwyciężyła konflikty oraz trudy czasów wojny, by na nowo zaistnieć jako lider haute couture w latach 90. XX wieku. Dzięki wizji Alessandra Michelego, marka z powodzeniem wkroczyła na scenę mody ulicznej, zdobywając serca nowego pokolenia miłośników stylu. Kolekcja ponad 100 starannie dobranych fotografii ilustruje odważne i zmysłowe projekty Gucci, podkreślając jej pozycję jako jednej z najbardziej wpływowych marek naszych czasów.
