Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gra w nigdy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Mistrz suspensu powraca z nową, fascynującą serią, która wciąga czytelnika od pierwszych stron. Akcja rozgrywa się w Dolinie Krzemowej, gdzie młoda kobieta, dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner, znika w tajemniczych okolicznościach. Zaniepokojony ojciec, niezadowolony z działań miejscowej policji, oferuje nagrodę za informacje o swojej córce. Jego apel przyciąga uwagę Coltera Shawa, doświadczonego łowcy nagród, specjalizującego się w poszukiwaniu zaginionych osób oraz ściganiu uciekinierów i kryminalistów.
Początkowo proste zlecenie szybko przybiera niebezpieczny obrót, gdy na jaw wychodzi, że Sophie nie jest jedyną ofiarą. W miarę jak kolejne osoby znikają, Shaw dostrzega, że ma do czynienia z porywaczem inspirującym się elementami gry komputerowej. W tej grze uczestnicy są zmuszeni do ucieczki z potrzasku, wykorzystując pięć losowych przedmiotów, a stawką jest życie – z ręki tajemniczego Szeptacza, bezwzględnej postaci narzucającej bezlitosne zasady.
Shaw, próbując rozwikłać zagadkę, zanurza się w złożony świat przemysłu gier wideo, odkrywając jego brutalne realia i walkę o dominację w tej niezwykle dochodowej branży. Jednak im bliżej jest rozwikłania tajemnicy, tym bardziej zdaje sobie sprawę, że ktoś podąża jego tropem, próbując na wszelkie sposoby pokrzyżować mu plany i udaremnić misję odnalezienia Sophie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Mistrz suspensu powraca z nową, fascynującą serią, która wciąga czytelnika od pierwszych stron. Akcja rozgrywa się w Dolinie Krzemowej, gdzie młoda kobieta, dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner, znika w tajemniczych okolicznościach. Zaniepokojony ojciec, niezadowolony z działań miejscowej policji, oferuje nagrodę za informacje o swojej córce. Jego apel przyciąga uwagę Coltera Shawa, doświadczonego łowcy nagród, specjalizującego się w poszukiwaniu zaginionych osób oraz ściganiu uciekinierów i kryminalistów.
Początkowo proste zlecenie szybko przybiera niebezpieczny obrót, gdy na jaw wychodzi, że Sophie nie jest jedyną ofiarą. W miarę jak kolejne osoby znikają, Shaw dostrzega, że ma do czynienia z porywaczem inspirującym się elementami gry komputerowej. W tej grze uczestnicy są zmuszeni do ucieczki z potrzasku, wykorzystując pięć losowych przedmiotów, a stawką jest życie – z ręki tajemniczego Szeptacza, bezwzględnej postaci narzucającej bezlitosne zasady.
Shaw, próbując rozwikłać zagadkę, zanurza się w złożony świat przemysłu gier wideo, odkrywając jego brutalne realia i walkę o dominację w tej niezwykle dochodowej branży. Jednak im bliżej jest rozwikłania tajemnicy, tym bardziej zdaje sobie sprawę, że ktoś podąża jego tropem, próbując na wszelkie sposoby pokrzyżować mu plany i udaremnić misję odnalezienia Sophie.
