Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Fabryki dyplomów czy universitas? O "nadwiślańskiej" wersji przemian w edukacji akademickiej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wydawnictwo IMPULS przedstawia drugą część z nowej serii "Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki", której redaktorem naukowym jest Maria Czerepaniak-Walczak. Książka zatytułowana "Fabryki dyplomów czy universitas. O 'nadwiślańskiej' wersji przemian w edukacji akademickiej" podejmuje tematykę zjawisk i procesów związanych z funkcjonowaniem współczesnych uczelni. Celem publikacji jest zbadanie warunków rozwoju osobowego i zmiany społecznej, jakie współczesna szkoła wyższa oferuje. Uczelnie nie funkcjonują w izolacji; są one częścią szerokiej sieci związanej z aspektami ekonomicznymi oraz zarządzaniem na różnych szczeblach organizacyjnych. Istotne znaczenie ma tu również rola kształcenia studentów, przygotowujących się do odpowiedzialności za państwo, przestrzegania zasad demokracji oraz promowania praw człowieka.
Fragment recenzji autorstwa prof. dr hab. Stefana M. Kwiatkowskiego zwraca uwagę na przenikanie zasad rynku do szkolnictwa wyższego, co rodzi wiele wyzwań wymagających nowoczesnego podejścia do edukacji uniwersyteckiej. Konieczne jest uwzględnienie technicznych i technologicznych możliwości współczesnych mediów, zwłaszcza Internetu. Publikacja prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie, łącząc pedagogikę, ekonomię, politykę społeczną i socjologię. Tego rodzaju książki są potrzebne na rynku wydawniczym i mogą być cenne zarówno dla studentów, wykładowców, jak i dla osób zaangażowanych w tworzenie legislacji dotyczącej szkolnictwa wyższego w Polsce.
Seria "Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki" jest stworzona z myślą o szybkiej i trafnej reakcji na symptomy przeobrażeń w edukacji. Próbuje ona integrować teoretyczne i praktyczne aspekty pedagogiki. Książki z tej serii, wspierane przez KNP PAN, mają na celu aktualizację wiedzy akademickiej, prowokowanie dyskusji oraz angażowanie czytelników w proces zmiany. Serie te wykraczają poza środowisko akademickie, docierając do szerokiej sfery społecznej, a ich zadaniem jest zachęcenie do dalszych badań i debat na temat kluczowych problemów edukacyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wydawnictwo IMPULS przedstawia drugą część z nowej serii "Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki", której redaktorem naukowym jest Maria Czerepaniak-Walczak. Książka zatytułowana "Fabryki dyplomów czy universitas. O 'nadwiślańskiej' wersji przemian w edukacji akademickiej" podejmuje tematykę zjawisk i procesów związanych z funkcjonowaniem współczesnych uczelni. Celem publikacji jest zbadanie warunków rozwoju osobowego i zmiany społecznej, jakie współczesna szkoła wyższa oferuje. Uczelnie nie funkcjonują w izolacji; są one częścią szerokiej sieci związanej z aspektami ekonomicznymi oraz zarządzaniem na różnych szczeblach organizacyjnych. Istotne znaczenie ma tu również rola kształcenia studentów, przygotowujących się do odpowiedzialności za państwo, przestrzegania zasad demokracji oraz promowania praw człowieka.
Fragment recenzji autorstwa prof. dr hab. Stefana M. Kwiatkowskiego zwraca uwagę na przenikanie zasad rynku do szkolnictwa wyższego, co rodzi wiele wyzwań wymagających nowoczesnego podejścia do edukacji uniwersyteckiej. Konieczne jest uwzględnienie technicznych i technologicznych możliwości współczesnych mediów, zwłaszcza Internetu. Publikacja prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie, łącząc pedagogikę, ekonomię, politykę społeczną i socjologię. Tego rodzaju książki są potrzebne na rynku wydawniczym i mogą być cenne zarówno dla studentów, wykładowców, jak i dla osób zaangażowanych w tworzenie legislacji dotyczącej szkolnictwa wyższego w Polsce.
Seria "Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki" jest stworzona z myślą o szybkiej i trafnej reakcji na symptomy przeobrażeń w edukacji. Próbuje ona integrować teoretyczne i praktyczne aspekty pedagogiki. Książki z tej serii, wspierane przez KNP PAN, mają na celu aktualizację wiedzy akademickiej, prowokowanie dyskusji oraz angażowanie czytelników w proces zmiany. Serie te wykraczają poza środowisko akademickie, docierając do szerokiej sfery społecznej, a ich zadaniem jest zachęcenie do dalszych badań i debat na temat kluczowych problemów edukacyjnych.
