Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dylemat przełomowej innowacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka została napisana z myślą o menedżerach, którzy pragną lepiej zrozumieć fenomen przełomowej innowacji i nauczyć się odpowiednio na niego reagować. Zawiera opisy narzędzi pomocnych w identyfikacji źródeł tego zjawiska oraz w radzeniu sobie z jego wyzwaniami. Główna idea, którą przekazuje, to możliwość zarządzania przełomowymi innowacjami, choć proste rozwiązania, jak inicjowanie innowacji wewnątrz firmy przed naciskiem konkurencji, często nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Zamiast tego, metoda polegająca na eksperymentowaniu i nauce przez próby i błędy, przypominająca podejście sprzed czasów Claytona Christensena, wciąż wydaje się skuteczna w burzliwym świecie przełomów technologicznych.
Książka ma na celu rozwianie chaosu i niepewności, które często towarzyszą innowacjom, umożliwiając menedżerom przeformułowanie ich strategii i uzyskanie większej kontroli nad przyszłością ich przedsiębiorstw. Autor wyraża pragnienie, by przekształcić intensywny strach przed zmianami w ostrożną nadzieję na sukces. Nie jest to jednak publikacja, która ma na celu obalić ideę przełomowej innowacji, lecz raczej wspierać jej odrodzenie i utrzymanie jej znaczenia jako ikony współczesnego świata biznesu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka została napisana z myślą o menedżerach, którzy pragną lepiej zrozumieć fenomen przełomowej innowacji i nauczyć się odpowiednio na niego reagować. Zawiera opisy narzędzi pomocnych w identyfikacji źródeł tego zjawiska oraz w radzeniu sobie z jego wyzwaniami. Główna idea, którą przekazuje, to możliwość zarządzania przełomowymi innowacjami, choć proste rozwiązania, jak inicjowanie innowacji wewnątrz firmy przed naciskiem konkurencji, często nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Zamiast tego, metoda polegająca na eksperymentowaniu i nauce przez próby i błędy, przypominająca podejście sprzed czasów Claytona Christensena, wciąż wydaje się skuteczna w burzliwym świecie przełomów technologicznych.
Książka ma na celu rozwianie chaosu i niepewności, które często towarzyszą innowacjom, umożliwiając menedżerom przeformułowanie ich strategii i uzyskanie większej kontroli nad przyszłością ich przedsiębiorstw. Autor wyraża pragnienie, by przekształcić intensywny strach przed zmianami w ostrożną nadzieję na sukces. Nie jest to jednak publikacja, która ma na celu obalić ideę przełomowej innowacji, lecz raczej wspierać jej odrodzenie i utrzymanie jej znaczenia jako ikony współczesnego świata biznesu.
