Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Cyberplemiona. Analiza zachowań użytkowników Facebooka w trakcie kampanii parlamentarnej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Internet odmienił sposób, w jaki funkcjonuje świat społeczny i polityczny, wprowadzając zupełnie nowe zasady prowadzenia kampanii oraz docierania do wyborców. W ostatnich latach wybory na całym globie pokazały, że media społecznościowe stały się nie tylko przestrzenią egalitarną umożliwiającą bezpośrednią komunikację z liderami politycznymi, dając tym samym alternatywę dla jednostronnego przekazu telewizyjnego i radiowego. Nagłaśniane kontrowersje, takie jak sprawa Cambridge Analytica oraz walka z dezinformacją od czasów Brexitu, ujawniły również niepokojące aspekty politycznego życia na Facebooku.
W swojej nowej książce Paweł Matuszewski analizuje ostatnie wybory parlamentarne w Polsce, koncentrując się na roli Facebooka w strategiach kampanijnych. Korzystając zarówno z tradycyjnych, jak i nowoczesnych teorii badań społecznych, socjolog stara się odkryć nowe zjawiska, które Internet przyniósł do relacji między wyborcami, politykami i partiami. W tym celu wprowadza koncepcję cyberplemion – izolowanych społeczności istniejących w wirtualnym świecie, między którymi rozwijają się skomplikowane relacje, od ograniczonych migracji po otwarte konflikty i spory.
"Cyberplemiona" są jedną z pierwszych publikacji w Polsce, która traktuje Facebook jako obszar badawczy, koncentrując się na analizie aktywności osób potencjalnie zainteresowanych polityką oraz sympatyków różnych ugrupowań. Matuszewski, bazując na precyzyjnych analizach wykonanych przy użyciu własnych narzędzi badawczych, przedstawia zjawisko polaryzacji przekonań, które wynika z określonych metod zdobywania informacji i reakcji innych użytkowników. Bada również iluzję różnorodności danych i opinii, które miały być zapewniane przez media społecznościowe. Na podstawie analizy setek tysięcy komentarzy i wypowiedzi, charakteryzuje poglądy zwolenników partii politycznych w kluczowych dla nich kwestiach społecznych i ekonomicznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Internet odmienił sposób, w jaki funkcjonuje świat społeczny i polityczny, wprowadzając zupełnie nowe zasady prowadzenia kampanii oraz docierania do wyborców. W ostatnich latach wybory na całym globie pokazały, że media społecznościowe stały się nie tylko przestrzenią egalitarną umożliwiającą bezpośrednią komunikację z liderami politycznymi, dając tym samym alternatywę dla jednostronnego przekazu telewizyjnego i radiowego. Nagłaśniane kontrowersje, takie jak sprawa Cambridge Analytica oraz walka z dezinformacją od czasów Brexitu, ujawniły również niepokojące aspekty politycznego życia na Facebooku.
W swojej nowej książce Paweł Matuszewski analizuje ostatnie wybory parlamentarne w Polsce, koncentrując się na roli Facebooka w strategiach kampanijnych. Korzystając zarówno z tradycyjnych, jak i nowoczesnych teorii badań społecznych, socjolog stara się odkryć nowe zjawiska, które Internet przyniósł do relacji między wyborcami, politykami i partiami. W tym celu wprowadza koncepcję cyberplemion – izolowanych społeczności istniejących w wirtualnym świecie, między którymi rozwijają się skomplikowane relacje, od ograniczonych migracji po otwarte konflikty i spory.
"Cyberplemiona" są jedną z pierwszych publikacji w Polsce, która traktuje Facebook jako obszar badawczy, koncentrując się na analizie aktywności osób potencjalnie zainteresowanych polityką oraz sympatyków różnych ugrupowań. Matuszewski, bazując na precyzyjnych analizach wykonanych przy użyciu własnych narzędzi badawczych, przedstawia zjawisko polaryzacji przekonań, które wynika z określonych metod zdobywania informacji i reakcji innych użytkowników. Bada również iluzję różnorodności danych i opinii, które miały być zapewniane przez media społecznościowe. Na podstawie analizy setek tysięcy komentarzy i wypowiedzi, charakteryzuje poglądy zwolenników partii politycznych w kluczowych dla nich kwestiach społecznych i ekonomicznych.
