Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Business Intelligence. Systemy Wspomagania Decyzji Biznesowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest wynikiem wieloletnich badań i praktyki autora w obszarze tworzenia inteligentnych systemów wspomagania decyzji, obejmujących zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty w biznesie. Autor przedstawia historię rozwoju koncepcji Business Intelligence (BI), wyjaśnia jej podstawowe założenia oraz analizuje różnorodne sposoby jej zastosowań. Praca porusza także kwestie hurtowni danych, które są kluczowym komponentem w architekturze systemów BI. Szczególna uwaga została poświęcona analityce biznesowej, gdzie omówiono wykorzystanie narzędzi BI do zarządzania procesami organizacyjnymi i formułowania strategii przedsiębiorstwa.
W książce nie brakuje rozważań na temat zarządzania informacjami strategicznymi, eksploracji danych, a także analizy danych osobowych z perspektywy marketingu bezpośredniego. W końcowej części autor prezentuje model, który ilustruje, jak zastosowanie systemów BI może wpływać na podniesienie wartości firmy. Książka jest wzbogacona przykładami pracy z hipotetyczną siecią sklepów oraz rekomendacjami literatury i starannie wybranymi adresami stron internetowych.
Dodatkowo autor stworzył stronę internetową, gdzie czytelnicy mogą znaleźć dodatkowe materiały oraz uczestniczyć w dyskusjach na forum, użytkownikami którego są sami czytelnicy oraz autor. Publikacja, pełniąc funkcję podręcznika akademickiego, jest skierowana głównie do studentów kierunków ekonomicznych i technicznych oraz osób uczestniczących w studiach podyplomowych i doktoranckich, ale także do wykładowców. Może być również interesująca dla menedżerów, konsultantów, doradców oraz wszystkich osób zainteresowanych tematyką sztucznej inteligencji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest wynikiem wieloletnich badań i praktyki autora w obszarze tworzenia inteligentnych systemów wspomagania decyzji, obejmujących zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty w biznesie. Autor przedstawia historię rozwoju koncepcji Business Intelligence (BI), wyjaśnia jej podstawowe założenia oraz analizuje różnorodne sposoby jej zastosowań. Praca porusza także kwestie hurtowni danych, które są kluczowym komponentem w architekturze systemów BI. Szczególna uwaga została poświęcona analityce biznesowej, gdzie omówiono wykorzystanie narzędzi BI do zarządzania procesami organizacyjnymi i formułowania strategii przedsiębiorstwa.
W książce nie brakuje rozważań na temat zarządzania informacjami strategicznymi, eksploracji danych, a także analizy danych osobowych z perspektywy marketingu bezpośredniego. W końcowej części autor prezentuje model, który ilustruje, jak zastosowanie systemów BI może wpływać na podniesienie wartości firmy. Książka jest wzbogacona przykładami pracy z hipotetyczną siecią sklepów oraz rekomendacjami literatury i starannie wybranymi adresami stron internetowych.
Dodatkowo autor stworzył stronę internetową, gdzie czytelnicy mogą znaleźć dodatkowe materiały oraz uczestniczyć w dyskusjach na forum, użytkownikami którego są sami czytelnicy oraz autor. Publikacja, pełniąc funkcję podręcznika akademickiego, jest skierowana głównie do studentów kierunków ekonomicznych i technicznych oraz osób uczestniczących w studiach podyplomowych i doktoranckich, ale także do wykładowców. Może być również interesująca dla menedżerów, konsultantów, doradców oraz wszystkich osób zainteresowanych tematyką sztucznej inteligencji.
