Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Badania User Experience jako podstawa projektowania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pierwsza tego rodzaju książka na polskim rynku, która kompleksowo analizuje znaczenie badań z użytkownikami w procesie tworzenia produktów interaktywnych. Autorki ukazują, jak badania, projektowanie i biznes łączą się w nierozerwalny sposób, wpływając na tworzenie intuicyjnych oraz wartościowych rozwiązań, które wywołują pozytywne emocje użytkowników. Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu w obszarach startupów, technologii i IT, autorki przedstawiają, jak skutecznie integrować badania z kulturą organizacyjną, aby tworzyć produkty oparte na solidnych danych, a nie na domysłach.
Publikacja ta jest kluczowym zasobem dla menedżerów, badaczy i projektantów. Kierownicy zyskają narzędzie do lepszego poruszania się w świecie badań, możliwość oceny rzetelności współpracujących badaczy oraz zrozumienie czasowych i logistycznych aspektów związanych z badaniami. Przynosi to także szereg korzyści dla badaczy, którzy otrzymują kompendium praktycznej wiedzy, a dla projektantów - argumenty za oparciem decyzji projektowych na rzeczywistych danych.
Książka skierowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką badań z użytkownikami, niezależnie od ich nastawienia. Osoby pozytywnie nastawione do badań odkryją bogactwo metod i będą mogły łatwiej dobrać odpowiednie podejście do specyfiki projektu. Natomiast sceptycy dowiedzą się, jak praktyczne zastosowanie badań może przyczynić się do sukcesu projektu.
Centralna część książki to omówienie 13 głównych metod badawczych, uzupełnionych o mniej znane warianty, przykładowe narzędzia, harmonogramy oraz dobre praktyki. Każda metoda jest szczegółowo opisana poprzez elementy takie jak zwięzłe streszczenie jej kluczowych cech, analiza zalet i wad pozwalająca na szybki wybór metody, praktyczne wskazówki na temat unikania błędów, interesujące polemiki oraz przykłady ilustrujące jej zastosowanie w rzeczywistych projektach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pierwsza tego rodzaju książka na polskim rynku, która kompleksowo analizuje znaczenie badań z użytkownikami w procesie tworzenia produktów interaktywnych. Autorki ukazują, jak badania, projektowanie i biznes łączą się w nierozerwalny sposób, wpływając na tworzenie intuicyjnych oraz wartościowych rozwiązań, które wywołują pozytywne emocje użytkowników. Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu w obszarach startupów, technologii i IT, autorki przedstawiają, jak skutecznie integrować badania z kulturą organizacyjną, aby tworzyć produkty oparte na solidnych danych, a nie na domysłach.
Publikacja ta jest kluczowym zasobem dla menedżerów, badaczy i projektantów. Kierownicy zyskają narzędzie do lepszego poruszania się w świecie badań, możliwość oceny rzetelności współpracujących badaczy oraz zrozumienie czasowych i logistycznych aspektów związanych z badaniami. Przynosi to także szereg korzyści dla badaczy, którzy otrzymują kompendium praktycznej wiedzy, a dla projektantów - argumenty za oparciem decyzji projektowych na rzeczywistych danych.
Książka skierowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką badań z użytkownikami, niezależnie od ich nastawienia. Osoby pozytywnie nastawione do badań odkryją bogactwo metod i będą mogły łatwiej dobrać odpowiednie podejście do specyfiki projektu. Natomiast sceptycy dowiedzą się, jak praktyczne zastosowanie badań może przyczynić się do sukcesu projektu.
Centralna część książki to omówienie 13 głównych metod badawczych, uzupełnionych o mniej znane warianty, przykładowe narzędzia, harmonogramy oraz dobre praktyki. Każda metoda jest szczegółowo opisana poprzez elementy takie jak zwięzłe streszczenie jej kluczowych cech, analiza zalet i wad pozwalająca na szybki wybór metody, praktyczne wskazówki na temat unikania błędów, interesujące polemiki oraz przykłady ilustrujące jej zastosowanie w rzeczywistych projektach.
