Książka - Badania User Experience jako podstawa projektowania

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Badania User Experience jako podstawa projektowania

Badania User Experience jako podstawa projektowania

Autorzy:

Barbara Rogoś-Turek

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Pierwsza tego rodzaju książka na polskim rynku, która kompleksowo analizuje znaczenie badań z użytkownikami w procesie tworzenia produktów interaktywnych. Autorki ukazują, jak badania, projektowanie i biznes łączą się w nierozerwalny sposób, wpływając na tworzenie intuicyjnych oraz wartościowych rozwiązań, które wywołują pozytywne emocje użytkowników. Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu w obszarach startupów, technologii i IT, autorki przedstawiają, jak skutecznie integrować badania z kulturą organizacyjną, aby tworzyć produkty oparte na solidnych danych, a nie na domysłach.

Publikacja ta jest kluczowym zasobem dla menedżerów, badaczy i projektantów. Kierownicy zyskają narzędzie do lepszego poruszania się w świecie badań, możliwość oceny rzetelności współpracujących badaczy oraz zrozumienie czasowych i logistycznych aspektów związanych z badaniami. Przynosi to także szereg korzyści dla badaczy, którzy otrzymują kompendium praktycznej wiedzy, a dla projektantów - argumenty za oparciem decyzji projektowych na rzeczywistych danych.

Książka skierowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką badań z użytkownikami, niezależnie od ich nastawienia. Osoby pozytywnie nastawione do badań odkryją bogactwo metod i będą mogły łatwiej dobrać odpowiednie podejście do specyfiki projektu. Natomiast sceptycy dowiedzą się, jak praktyczne zastosowanie badań może przyczynić się do sukcesu projektu.

Centralna część książki to omówienie 13 głównych metod badawczych, uzupełnionych o mniej znane warianty, przykładowe narzędzia, harmonogramy oraz dobre praktyki. Każda metoda jest szczegółowo opisana poprzez elementy takie jak zwięzłe streszczenie jej kluczowych cech, analiza zalet i wad pozwalająca na szybki wybór metody, praktyczne wskazówki na temat unikania błędów, interesujące polemiki oraz przykłady ilustrujące jej zastosowanie w rzeczywistych projektach.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Pierwsza tego rodzaju książka na polskim rynku, która kompleksowo analizuje znaczenie badań z użytkownikami w procesie tworzenia produktów interaktywnych. Autorki ukazują, jak badania, projektowanie i biznes łączą się w nierozerwalny sposób, wpływając na tworzenie intuicyjnych oraz wartościowych rozwiązań, które wywołują pozytywne emocje użytkowników. Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu w obszarach startupów, technologii i IT, autorki przedstawiają, jak skutecznie integrować badania z kulturą organizacyjną, aby tworzyć produkty oparte na solidnych danych, a nie na domysłach.

Publikacja ta jest kluczowym zasobem dla menedżerów, badaczy i projektantów. Kierownicy zyskają narzędzie do lepszego poruszania się w świecie badań, możliwość oceny rzetelności współpracujących badaczy oraz zrozumienie czasowych i logistycznych aspektów związanych z badaniami. Przynosi to także szereg korzyści dla badaczy, którzy otrzymują kompendium praktycznej wiedzy, a dla projektantów - argumenty za oparciem decyzji projektowych na rzeczywistych danych.

Książka skierowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką badań z użytkownikami, niezależnie od ich nastawienia. Osoby pozytywnie nastawione do badań odkryją bogactwo metod i będą mogły łatwiej dobrać odpowiednie podejście do specyfiki projektu. Natomiast sceptycy dowiedzą się, jak praktyczne zastosowanie badań może przyczynić się do sukcesu projektu.

Centralna część książki to omówienie 13 głównych metod badawczych, uzupełnionych o mniej znane warianty, przykładowe narzędzia, harmonogramy oraz dobre praktyki. Każda metoda jest szczegółowo opisana poprzez elementy takie jak zwięzłe streszczenie jej kluczowych cech, analiza zalet i wad pozwalająca na szybki wybór metody, praktyczne wskazówki na temat unikania błędów, interesujące polemiki oraz przykłady ilustrujące jej zastosowanie w rzeczywistych projektach.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 500
Rok wydania: 2015
Rozmiar: 17 × 24 mm
ID: 9788301183158
Autorzy:
Barbara Rogoś-Turek

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info