Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
47 lotów balonem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zdrodowski w swojej twórczości koncentruje się na różnorodnych znaczeniach i projekcjach, które kształtują jego postrzeganie świata. Choć jego prace są częścią literatury współczesnej, nie jest odizolowany; wręcz przeciwnie, wpisuje się w szerszy kontekst literacki. W jego poezji odnaleźć można elementy podobne do tych z twórczości Andrzeja Sosnowskiego, takie jak motyw tęczy czy wpływowe wątki obecne w dziełach „Gdzie koniec tęczy nie dotyka ziemi” i „Po tęczy”. Podobnie, w jego utworach pojawiają się motywy zaczerpnięte z „Tlenu” Julii Fiedorczuk, które eksplorują związki działania języka i jego złożoność.
Choć Zdrodowski, Sosnowski i Fiedorczuk podzielają podobną filozofię względem języka jako przestrzeni twórczej, różnią się w podejściu do tematyki i wyrazu. W porównaniu z Sosnowskim, Zdrodowski cechuje się większą bezpośredniością w opisie doświadczeń, co jest widoczne w niektórych jego utworach. Z kolei od Fiedorczuk różni go sposób przedstawiania świata żyjącego – u niego miasto zastępuje naturalną przestrzeń, stając się symbolem współczesnego życia.
Wiersze Zdrodowskiego ukazują specyfikę naszych czasów, podkreślając dynamikę życia miejskiego, które postrzega jako naturalny lub znaturalizowany habitat współczesnego człowieka. Jego twórczość to refleksja nad cechami współczesności, odzwierciedlająca naszą codzienność i jej wyzwania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zdrodowski w swojej twórczości koncentruje się na różnorodnych znaczeniach i projekcjach, które kształtują jego postrzeganie świata. Choć jego prace są częścią literatury współczesnej, nie jest odizolowany; wręcz przeciwnie, wpisuje się w szerszy kontekst literacki. W jego poezji odnaleźć można elementy podobne do tych z twórczości Andrzeja Sosnowskiego, takie jak motyw tęczy czy wpływowe wątki obecne w dziełach „Gdzie koniec tęczy nie dotyka ziemi” i „Po tęczy”. Podobnie, w jego utworach pojawiają się motywy zaczerpnięte z „Tlenu” Julii Fiedorczuk, które eksplorują związki działania języka i jego złożoność.
Choć Zdrodowski, Sosnowski i Fiedorczuk podzielają podobną filozofię względem języka jako przestrzeni twórczej, różnią się w podejściu do tematyki i wyrazu. W porównaniu z Sosnowskim, Zdrodowski cechuje się większą bezpośredniością w opisie doświadczeń, co jest widoczne w niektórych jego utworach. Z kolei od Fiedorczuk różni go sposób przedstawiania świata żyjącego – u niego miasto zastępuje naturalną przestrzeń, stając się symbolem współczesnego życia.
Wiersze Zdrodowskiego ukazują specyfikę naszych czasów, podkreślając dynamikę życia miejskiego, które postrzega jako naturalny lub znaturalizowany habitat współczesnego człowieka. Jego twórczość to refleksja nad cechami współczesności, odzwierciedlająca naszą codzienność i jej wyzwania.
