Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kryzys szkoły. Co możemy zrobić dla naszych dzieci, nauczycieli i rodziców?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wiele osób uważa, że dzieci nie chciałyby się uczyć, jeśli nie byłyby do tego zmuszane. Dlatego w systemie edukacji niezbędna jest zasadnicza zmiana podejścia, w której zaufanie do zdolności dziecka staje się kluczowe. Ważne jest, by uznać, że dzieci naturalnie dążą do współpracy zarówno z rodzicami, jak i nauczycielami.
Rodzice pragną, by ich dzieci były odpowiedzialne i dobrze przystosowane społecznie, lecz umiejętności te nie rozwijają się w warunkach narzuconych reguł i ścisłej dyscypliny. Dzieci powinny mieć możliwość rozwijania swoich kompetencji społecznych w atmosferze swobody, pod czujnym okiem empatycznego nauczyciela.
Szkoły przypominają w pewien sposób rodziny: dobrostan dzieci jest ściśle związany z samopoczuciem dorosłych. Obecnie nauczyciele często borykają się z trudnościami, co wpływa na ich zdolność wsparcia uczniów. Dlatego ważne jest, by skupić się na wspieraniu nauczycieli.
Wielu rodziców narzeka na niekończące się konflikty związane z pracą domową. Dla nich najlepszym rozwiązaniem może być oddanie odpowiedzialności za naukę dziecku, co pozwala mu na rozwijanie samodzielności i odpowiedzialności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wiele osób uważa, że dzieci nie chciałyby się uczyć, jeśli nie byłyby do tego zmuszane. Dlatego w systemie edukacji niezbędna jest zasadnicza zmiana podejścia, w której zaufanie do zdolności dziecka staje się kluczowe. Ważne jest, by uznać, że dzieci naturalnie dążą do współpracy zarówno z rodzicami, jak i nauczycielami.
Rodzice pragną, by ich dzieci były odpowiedzialne i dobrze przystosowane społecznie, lecz umiejętności te nie rozwijają się w warunkach narzuconych reguł i ścisłej dyscypliny. Dzieci powinny mieć możliwość rozwijania swoich kompetencji społecznych w atmosferze swobody, pod czujnym okiem empatycznego nauczyciela.
Szkoły przypominają w pewien sposób rodziny: dobrostan dzieci jest ściśle związany z samopoczuciem dorosłych. Obecnie nauczyciele często borykają się z trudnościami, co wpływa na ich zdolność wsparcia uczniów. Dlatego ważne jest, by skupić się na wspieraniu nauczycieli.
Wielu rodziców narzeka na niekończące się konflikty związane z pracą domową. Dla nich najlepszym rozwiązaniem może być oddanie odpowiedzialności za naukę dziecku, co pozwala mu na rozwijanie samodzielności i odpowiedzialności.
