Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kreowanie marek kultury. Historia, współczesność, perspektywy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Kreowanie marek kultury" jest podzielona na trzy zasadnicze części. Pierwsza z nich oferuje czytelnikom przegląd historii sztuki, skupiając się na zmianach historycznych i światopoglądowych od czasów średniowiecza do XX wieku. Analizuje również sposób, w jaki sztuka i idee były komunikowane oraz jak znani artyści zarządzali swoimi markami na przestrzeni wieków. Druga część to zagłębienie się w aspekty marketingowe, takie jak zrozumienie grup docelowych, rola ambasadorów marki, reklama oraz znaczenie mediów i platform społecznościowych w promocji. Trzecia część dotyczy budowania wizerunku, a także protokołu dyplomatycznego i zasad savoir-vivre. Celem tej publikacji jest dostarczenie kluczowej wiedzy na temat mechanizmów zarządzania markami w kontekście kultury oraz ich kreowania. Książka dostarcza także informacji o ważnych wydarzeniach artystycznych, podczas których organizatorzy, współpracując z artystami, efektywnie tworzyli nowe mody i trendy, na przykład poprzez wystawy światowe. Dzięki tej lekturze czytelnik ma możliwość nie tylko pogłębić swoją wiedzę na temat technik komunikacji, ale również zapoznać się z efektywnymi strategiami praktycznymi w tym zakresie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Kreowanie marek kultury" jest podzielona na trzy zasadnicze części. Pierwsza z nich oferuje czytelnikom przegląd historii sztuki, skupiając się na zmianach historycznych i światopoglądowych od czasów średniowiecza do XX wieku. Analizuje również sposób, w jaki sztuka i idee były komunikowane oraz jak znani artyści zarządzali swoimi markami na przestrzeni wieków. Druga część to zagłębienie się w aspekty marketingowe, takie jak zrozumienie grup docelowych, rola ambasadorów marki, reklama oraz znaczenie mediów i platform społecznościowych w promocji. Trzecia część dotyczy budowania wizerunku, a także protokołu dyplomatycznego i zasad savoir-vivre. Celem tej publikacji jest dostarczenie kluczowej wiedzy na temat mechanizmów zarządzania markami w kontekście kultury oraz ich kreowania. Książka dostarcza także informacji o ważnych wydarzeniach artystycznych, podczas których organizatorzy, współpracując z artystami, efektywnie tworzyli nowe mody i trendy, na przykład poprzez wystawy światowe. Dzięki tej lekturze czytelnik ma możliwość nie tylko pogłębić swoją wiedzę na temat technik komunikacji, ale również zapoznać się z efektywnymi strategiami praktycznymi w tym zakresie.
