Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kredyt kupiecki w Polsce. Determinanty podażowe i popytowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej monografii podjęto analizę czynników determinujących wykorzystanie kredytu kupieckiego w gospodarce. Zarówno odbiorcy, jak i dostawcy widzą w kredycie handlowym korzyści wynikające z transakcji z odroczoną płatnością, co czyni tę formę finansowania niezwykle istotną dla aktywów i pasywów firm. Z tego powodu temat ten uważany jest za kluczowy w badaniach nad finansami przedsiębiorstw. Ważnym zagadnieniem staje się również zrozumienie, co skłania partnerów handlowych do wzajemnego kredytowania.
Monografia koncentruje się na analizie czynników wpływających na popularność kredytu kupieckiego w Polsce, analizując to z perspektywy podaży i popytu, co stanowi kluczowe uzupełnienie prowadzonych rozważań. Autor bada motywy, które kierują decyzjami firm w zakresie korzystania z tej formy kredytowania, analizując zarówno punkt widzenia dostawców, jak i odbiorców.
Książka jest polecana głównie finansistom oraz menadżerom, oferując praktyczne wskazówki dotyczące efektywnego zarządzania impactem kredytu handlowego. Pomaga ona zrozumieć, że kredyt kupiecki nie jest jedynie nieodłącznym elementem oferty sprzedających, ani tylko źródłem finansowania dla kupujących, ale pełni znacznie szerszą rolę.
Praca została wysoko oceniona za swoje unikalne podejście i wkład w badania nad wzajemnym kredytowaniem przedsiębiorstw. Metodologia badań jest innowacyjna, a ich wyniki mają istotne znaczenie merytoryczne, co podkreślają opinie recenzentów z Politechniki Koszalińskiej i Uniwersytetu Łódzkiego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej monografii podjęto analizę czynników determinujących wykorzystanie kredytu kupieckiego w gospodarce. Zarówno odbiorcy, jak i dostawcy widzą w kredycie handlowym korzyści wynikające z transakcji z odroczoną płatnością, co czyni tę formę finansowania niezwykle istotną dla aktywów i pasywów firm. Z tego powodu temat ten uważany jest za kluczowy w badaniach nad finansami przedsiębiorstw. Ważnym zagadnieniem staje się również zrozumienie, co skłania partnerów handlowych do wzajemnego kredytowania.
Monografia koncentruje się na analizie czynników wpływających na popularność kredytu kupieckiego w Polsce, analizując to z perspektywy podaży i popytu, co stanowi kluczowe uzupełnienie prowadzonych rozważań. Autor bada motywy, które kierują decyzjami firm w zakresie korzystania z tej formy kredytowania, analizując zarówno punkt widzenia dostawców, jak i odbiorców.
Książka jest polecana głównie finansistom oraz menadżerom, oferując praktyczne wskazówki dotyczące efektywnego zarządzania impactem kredytu handlowego. Pomaga ona zrozumieć, że kredyt kupiecki nie jest jedynie nieodłącznym elementem oferty sprzedających, ani tylko źródłem finansowania dla kupujących, ale pełni znacznie szerszą rolę.
Praca została wysoko oceniona za swoje unikalne podejście i wkład w badania nad wzajemnym kredytowaniem przedsiębiorstw. Metodologia badań jest innowacyjna, a ich wyniki mają istotne znaczenie merytoryczne, co podkreślają opinie recenzentów z Politechniki Koszalińskiej i Uniwersytetu Łódzkiego.
